اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ایران اسلامی در سایه امنیت و آرامش قرار دارد

فرمانده مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصراصفهانی ارتش جمهوری اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی با حضور مردم در صحنه، اقتدار نیروهای مسلح و تبعیت از ولی‌فقیه جامعه اسلامی، در سایه امنیت و آرامش قرار دارد.

ایران اسلامی در سایه امنیت و آرامش قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ ستاد بختیار کرمی‌نیا فرمانده مستقل پیاده ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمدجعفر نصراصفهانی ارتش جمهوری اسلامی مستقر در تربت‌حیدریه در مراسم مشترک نیروهای مسلح مستقر در تربت حیدریه شامل تیپ 177 پیاده شهید محمد جعفر نصر اصفهانی ارتش، گروه توپخانه، موشکی و پدافند هوایی 61 محرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپاه ناحیه بسیج و منطقه انتظامی گرامیداشت آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با حضور مردم در صحنه، اقتدار نیروهای مسلح و تبعیت از ولی‌فقیه جامعه اسلامی، در سایه امنیت و آرامش قرار دارد.

وی افزود: به عنوان سرباز ولایت ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگرانی هستیم که به برکت این عزیزان در سایه امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

دوران دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه برای فرماندهان ایران بود

علی اکبر کی پور معاون استاندار و فرماندار تربت‌حیدریه نیز از دوران دفاع مقدس به عنوان بزرگترین دانشگاه نظامی یاد کرد و گفت: تربیت یافتگان این دانشگاه در غرب آسیا عزم و اراده خود را بر فرماندهان دشمن منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران اسلامی تحمیل کردند.

وی افزود: عامل اصلی فتح خرمشهر آن بود که رزمندگان اسلام آنچه را که می‌گفتند، عمل می‌کردند و این بدان معناست که عزم اراده‌شان مبتنی بر ایمان و اعتقاد به تحقق وعده‌های الهی بود.

فرماندار تربت‌حیدریه خاطرنشان کرد: ملت ایران باید قدردان نعمت امنیت و اقتداری باشد که مرهون ایثار و پایمردی شهدا و رزمندگانی است که از تمام هستی خود گذشتند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور بدست بیگانگان بیفتد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول