اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

جزییات تعطیلی مدارس و تاخیر در بازگشایی ادارات و دانشگاه‌های زنجان

مدارس استان زنجان برای دومین روز متوالی تعطیل و ادارات و دانشگاه‌ها با دو ساعت تاخیر آغاز به کار خواهند کرد.

جزییات تعطیلی مدارس و تاخیر در بازگشایی ادارات و دانشگاه‌های زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به اطلاع هم استانی‌های محترم در استان زنجان می‌رساند با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا، جلسه کار گروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار و مصوبات زیر برای روز چهارشنبه چهارم خرداد حاصل شد.

فعالیت‌های آموزشی در تمامی مدارس استان در نوبت‌های صبح و بعد از ظهر در تمامی مقاطع تحصیلی، تعطیل است و امتحانات داخلی تمام دوره‌ها لغو و تاریخ برگزاری آن متعاقباً توسط مدیران مدارس به دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی خواهد شد و تاکید می‌گردد، امتحانات نهایی پایه دوازدهم در تمامی مدارس استان برگزار خواهد شد.

به استناد دستور العمل شرایط اضطراری آلودگی هوا, فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی و بانکها و دانشگاهها به استثنای دستگاه های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد در شهرستان خدابنده تعطیل می باشد.

دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و دانشگاه‌ها در سایر شهرستان‌های استان زنجان به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی،خدمات اضطراری، مراکز نظامی و انتظامی در روز چهارشنبه چهارم خرداد از ساعت ۱۰ آغاز بکار خواهند کرد.

همچنین مقر شده ماسک استاندارد توسط شهرداریهایی تابعه به نیروهای خدماتی و پاکبان ها توزیع و  برنامه‌ها، همایش‌ها و رویدادهای فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیروهای نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

همچنین بر این اساس اقدامات عمرانی و راهسازی و فعالیت‌هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود در داخل شهرها توسط شهرداری‌ها تعطیل و تمامی فعالیت های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

همچنین مقرر شده صدا و سیمای مرکز استان, نکات بهداشتی شرایط آلودگی هوا را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و محیط زیست  استان اعلام و اورژانس و جمعیت هلال احمر به صورت آماده باش قرار گیرد.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول