اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تأمین کالا؛ اولویت ستاد تنظیم بازار استان سمنان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تأمین کالا در ستاد تنظیم بازار استان سمنان اولویت دارد و حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در دستور کار است.

تأمین کالا؛ اولویت ستاد تنظیم بازار استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد صادقی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به اهمیت طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها اظهار کرد: کشور ما به‌واسطه دولتی و تک‌محصولی بودن با برخی مشکلات اقتصادی دچار نوسان در تأمین نقدینگی می‌شود.

وی افزود: در راستای تخصیص بهینه منابع با بهره‌گیری از تمام پتانسیل‌ها برای تأمین اقتصاد کشور، می‌توان از هدررفت، فساد و رانت‌خیز بودن منابع جلوگیری کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در دستور کار مدیران و مسؤولان استان قرار دارد، ادامه داد: در ستاد تنظیم بازار، تأمین کالا اولویت دارد و حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکنندگان در دستور کار مسؤولان مربوطه استان است.

صادقی با اشاره به تحقق جهاد تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: تا وقتی اقتصاد به نوسانات نرخ ارز و مناسبات سیاسی وابسته باشد، با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه خواهیم بود که برای برون‌رفت از این مشکل باید اقتصاد خودکفا در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اگر اقتصاد شرطی نباشد، اتفاقات خوبی در کشور رقم خواهد خورد که در این راستا باید بنیه اقتصاد کشور تقویت شود.

سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه با نگاه انقلابی و جهادی آینده جمهوری اسلامی ایران روشن است، گفت: رسانه‌ها ضمن آرامش‌بخشی و امیدبخشی در جامعه، جهاد تبیین را ترویج کنند.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول