اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

اعزام یک فروند هواپیما برای کمک به اطفای حریق در پاکستان

یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ نیروی هوافضای سپاه برای عملیات اطفاء حریق به کشور پاکستان اعزام شد.

اعزام یک فروند هواپیما برای کمک به اطفای حریق در پاکستان

 خبرگزاری فارس، در پی درخواست پاکستان از جمهوری اسلامی ایران برای کمک به اطفاء حریق جنگل‌های رشته کوه سلیمان این کشور و بر اساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک فروند هواپیمای ایلوشین ۷۶ به کشور پاکستان اعزام کرد. 

 این اقدام در چارچوب اقدامات انسان‌دوستانه و در جهت تقویت روابط همجواری به منظور اطفاء حریق گسترده در جنگل‌های رشته کوه سلیمان در ایالت بلوچستان پاکستان، همجوار مرزی با استان سیستان و بلوچستان صورت پذیرفت. 

 خاطر نشان می‌شود این همکاری نیروهای نظامی کشور در  قالب اقدامات انسان‌دوستانه داخلی و منطقه‌ای مسبوق به سابقه بوده و همکاری‌های متعددی با دستگاه دیپلماسی، مدیریت بحران کشور و سایر کشورهای نیازمند به خدمات و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفته است.

 پیش از این رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند که آتش‌سوزی در منطقه "شیرانی" ایالت بلوچستان که از هفته گذشته آغاز شده است، چندین کیلومتر گسترش یافته و به دلیل هوای گرم، طبیعت غیر قابل دسترس و بادهای خشک همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول