اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۱۲ دستگاه ماینر در رودبارقصران

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسانات و رودبارقصران گفت: با انجام کار اطلاعاتی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج)، ۱۲ دستگاه ماینر استخراج رمزارز و مقادیری مشروبات الکلی در رودبارقصران کشف شد.

کشف ۱۲ دستگاه ماینر در رودبارقصران

سرهنگ پاسدار مجید ناظریه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسانات و رودبارقصران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: به محض اطلاع منابع، در طول حدود دوهفته انجام کار اطلاعاتی بر روی ویلایی در محدوده سفیدستان شمشک در بخش رودبارقصران، محرز شد که در این محل استخراج غیرقانونی رمزارز انجام می شود.

وی با بیان اینکه چند روز برای شناسایی مالک و دستگیری وی در  محل وقوع جرم طول کشید، گفت: در این مکان از برق غیرقانونی که از تیر برق مجاور ویلا گرفته شده بود استفاده می شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر بیان کرد: طی هماهنگی و صدور دستور قضائی توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در ناحیه مقاومت بسیج الغدیر در معیت مامورین کلانتری و اداره برق منطقه اقدام به ورود شد و حاصل این اقدام کشف ۱۲ دستگاه ماینر رمزارز و مقادیری مشروبات الکلی بود.

ناظریه تصریح کرد: شهروندان برای اطلاع رسانی در خصوص ماینرهای غیرمجاز از طریق سامانه ۱۱۴ که پل ارتباطی نهاد انقلابی سپاه با مردم است، اقدام کنند تا گزارشات مردمی از مشکلات، موانع و تهدیدات امنیتی در موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و غیره را دریافت و پس از بررسی به مراجع ذیصلاح انعکاس داده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول