اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

دعوت حسین طاهری و مهدی رسولی برای حضور در اجتماع سلام فرمانده

مهدی رسولی، مهدی مختاری و حسین طاهری ۳ مداح اهل بیت(ع) با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی برای شرکت در اجتماع سلام فرمانده دعوت کردند.

دعوت حسین طاهری و مهدی رسولی برای حضور در اجتماع سلام فرمانده

به گزارش خبرنگار حوزه مسحد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی رسولی، مهدی مختاری و حسین طاهری، سه مداح اهل بیت(ع) با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی از کودکان و نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی برای شرکت در اجتماع سلام فرمانده دعوت کردند.

ورزشگاه آزادی می‌شود محفل استغاثه آقاجان!

مهدی رسولی با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: «من به قلب‌های معصوم شما ایمان دارم؛ شما نسل ظهورید و با سلام فرمانده دارید بزرگ می‌شوید! شمرده‌ام در هر بار خواندنتان ۱۷ بار سلام می‌دهید محضر فرمانده! حالا اگر در اجتماع ۱۰۰ هزار نفریِ پنج‌شنبه‌تان این تعداد را ضرب کنم، می‌دانید چقدر سلام می‌شود؟!

سلام‌هایی که از دل‌های معصوم‌تان پرمی‌زند و با چند قطره اشکِ زلال بدرقه می‌شود، نمی‌دانید لابه‌لای جمعیت چقدر خواستنی می‌شود؟! قربانِ این استغاثه‌ بی‌نظیر و بی‌ریای شما... می‌دانید چقدر قیمتی شده‌اید؟! ورزشگاه آزادی می‌شود محفل استغاثه آقاجان! ما می‌آییم... به نیت استغاثه و...

با این حساب که پاسخ فقط یک سلام از این چند صدهزار سلام را بدهید! و می‌دانیم آقاجان! سلامِ شما اگر با قیام ما همراه شود، معنایش این است؛ خداحافظ دنیایِ تاریکِ بدون مهدی...»

با شرکت در اجتماع «سلام فرمانده» موجی از دریای خروشان ارادت به امام زمان باشید

مهدی مختاری مداح اهل بیت(ع) هم با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد: «نوجوانان، خانواده‌ها، مردم عزیز و امام زمانی تهران بزرگ و استان‌های شمالی کشور، گلستان، مازندران و گیلان، با حضور هرچه با شکوه‌تر در همایش سرود «سلام فرمانده» موجی از این دریای خروشان ارادت به ساحت مقدس امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و بیعت با رهبر عزیز و خون پاک شهدا باشیم.»

فیلم اظهارات مهدی مختاری را اینجا مشاهده کنید:

 

حسین طاهری مداح اهل بیت(ع) هم با انتشاری ویدئویی در فضای مجازی اعلام کرد: «کودکان و نوجوانان این روزها در شهرهای مختلف ایران گل کاشتند. پنجشنبه روز سخت و پرکاری داریم. دو قرار داریم. اول ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی تهران تا همه با هم «سلام فرمانده» بخوانیم. قرار دوم پنجشنبه بعد از اذان مغرب در هیأت‌های مختلف تا با هم برای امام صادق(ع) عزاداری کنیم. همه مردم خود را به این مراسم برسانند. این برنامه قبل از اذان مغرب است و ارتباطی با شب شهادت امام صادق(ع) ندارد و بناست بعد از اذان مغرب برای ایشان عزاداری کنیم. در این برنامه بنا داریم با دشمنان‌ به خصوص قاتلان شهید خدایی هم صحبتی کنیم.»

در این برنامه بناست حسین طاهری رجز «ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش» را بخواند.

فیلم اظهارات حسین طاهری را اینجا مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول