اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اعلام ویژه‌برنامه‌های که به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

مدیر مراسم‌های حرم مطهر رضوی ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) را تشریح کرد.

اعلام ویژه‌برنامه‌های که به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در حرم رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌ علی بخشی مدیر مراسم‌های حرم مطهر رضوی اظهار کرد: در ایام شهادت رئیس مذهب تشیع، ویژه‌برنامه‌های متعددی در حرم مطهر امام رضا(ع) تدارک دیده‌شده است که از پنجشنبه 5 خردادماه آغاز شده و تا شامگاه جمعه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: پنجشنبه قبل و بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم شب شهادت ششمین امام شیعیان در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر با سخنرانی حجج‌ اسلام رضایی تهرانی و قرنی و با ذکر مصائب اهلبیت (ع) و قرائت دعای کمیل توسط آقایان ملائکه، قانع و واعظی برگزار می شود.

حجت الاسلام بخشی خاطرنشان کرد: مراسم صبح روز شهادت امام صادق(ع) نیز از ساعت ۴:۴۵ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام حیدری کاشانی و قرائت دعای ندبه و روضه‌خوانی توسط علی برادران در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. برنامه مراسم غروب و شام شهادت امام صادق(ع) نیز جمعه ساعت ۱۸ در صحن پیامبر اعظم(ص) با سخنرانی حجج‌ اسلام رضایی تهرانی و قرنی و مدیحه‌سرایی و روضه‎خوانی میثم مطیعی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در دیگر اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی نیز برنامه‌های سخنرانی، حلقه معرفت، مداحی و روضه‌خوانی مراسم شهادت امام صادق(ع) ویژه عموم زائران و مجاوران تدارک دیده‌شده است.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول