اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

نریمان پناهی و بیوکافی هم برای اجتماع «سلام فرمانده» فراخوان دادند

نریمان پناهی، ابوذر بیوکافی و مجتبی رمضانی، سه تن از مداحان اهل بیت(ع) هم در پیام‌هایی که در فضای مجازی منتشر کردند، از کودکان و نوجوانان برای شرکت در این اجتماع دعوت کردند.

نریمان پناهی و بیوکافی هم برای اجتماع «سلام فرمانده» فراخوان دادند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، فردا پنجشنبه ۵ خردادماه از ساعت ۱۷ اجتماع سلام فرمانده با حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی و دهه هشتادی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. پیش از این محمود کریمی، مهدی سلحشور، سید رضا نریمانی، مهدی رسولی، حسین طاهری و مهدی مختاری از کودکان و خانواده‌هایشان برای شرکت در این اجتماع دعوت کرده بودند.

نریمان پناهی، ابوذر بیوکافی و مجتبی رمضانی هم در پیام‌هایی که در فضای مجازی منتشر کردند، از کودکان و نوجوانان برای شرکت در این اجتماع دعوت کردند.

شود وجودم فدای مهدی (عج)

نریمان پناهی در این پیام نوشت: «شود وجودم فدای مهدی (عج). هرکدام از نوکران اهل بیت می‌تواند یک نوای زیبا باشد. اجتماع این نواهای زیبا، بی‌شک مورد تایید حضرت ولی عصر (عج) قرار می‌گیرد. بودن هرکدام از شما این اجتماع را زیباتر می‌کند.»

لبیکی از از جنس هزار و ۱۸۰ سال فراق فرمانده

مجتبی رمضانی مداح اهل بیت(ع) هم با انتشار پیامی نوشت: «سلام فرمانده، لبیکی است از جنس هزار و ۱۸۰ سال فراق فرمانده. سلامی که بیش از هرکس دیگری دل‌های بزرگ ارادتمندان کوچک را به میدان محبت آورده است. و اینک که ترنمی هزاران هزار نفری در راه است تا یک بار دیگر در پایتخت این مملکت اسلامی و شیعی و در شهرستان ولایتمدار رفسنجان، «سلام فرمانده» طنین‌انداز شود. با فرزندان دهه نودی خود دست در دست  می‌شویم و به فرمانده سلامی دوباره می‌کنیم.

وعده ما: پنج شنبه ۵ خرداد ساعت ۱۷ ورزشگاه آزادی و چهارشنبه ۱۱ خرداد ساعت ۲۱ مجموعه ورزشی موزه رفسنجان با حضور ابوذر روحی»

اَمی گیلان تی چشم براهه آقاجان

ابوذر بیوکافی مداح اهل بیت(ع) هم در پیامی نوشت: «السلام علیک یا اباصالح المهدی (عج)

گیلانی‌ها در تمام ادوار تاریخ از طلایه داران عشق و محبت به اهل بیت علیهم السلام بوده‌اند. «سلام فرمانده» نیز از گیلان عزیز شروع و از آثار بی‌نظیر روزهای ما شد.

امروز، در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت، نام تک تک عاشقان امام مهدی (عج) ثبت خواهد شد.
اَمی گیلان تی چشم براهه آقاجان..
همه می‌آییم

وعده ما چهارشنبه ساعت ۱۶، میدان شهدای ذهاب (شهرداری) رشت و پنج شنبه ساعت ۱۷، ورزشگاه آزادی تهران»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول