اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فرماندار دشتستان: جاده آبپخش - حله ایجاد می‌شود

فرماندار دشتستان از ایجاد جاده آبپخش به حله در این شهرستان خبر داد.

فرماندار دشتستان: جاده آبپخش - حله ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، احمد بنافی فرماندار شهرستان دشتستان صبح امروز در جمع خبرنگاران درباره سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: اراده پولادین نیروهای انقلاب که ناشدنی‌ها را شدنی کردند، یک محیط بسیار پیچیده را آسان کردن که یعنی اراده و چیره‌گی بر سختی‌ها؛ این عوامل بی‌نظیر است که منجر به فتح خرمشهر می‌شود. 

فرماندار دشتستان افزود: در صحنه اقتصادی نیز باید فتح خرمشهرها صورت گیرد که امروز راه‌حل برون رفت ما خنثی‌سازی تحریم و در کنار آن جهاد تبیین، یعنی کار و تلاش برای مردم؛ امروز خرمشهرها در پیش است.

وی با اشاره با مشکلات زمین در آبپخش بیان کرد: باید کلیه زمین‌های کشاورزی و مسکونی سند رسمی شوند و چالش‌های اجتماعی و  قضایی کم همچنین سرمایه‌گذاری در دولت هوشمند شود که نیازمندی آن برنامه‌ریزی منسجم در آبپخش است.

بنافی عنوان کرد: برنامه داریم هر هفته یک بخش حضور پیدا کنیم؛ مجموعه بخش‌های ما به‌جز مرکزی پنج بخش دیگر است، در نظر داریم به بخشداران اطلاع دهیم مشکل اول آن بخش چیست و بعد با اداره مربوطه آن مشکل در شهرستان حضور پیدا کنیم اگر در شهرستان می‌توانیم حل کنیم صورت جلسه خواهد شد و بخشی که احتیاج به حضور مدیران استانی است در سطح استان پیگیری خواهد شد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: بعضی از مشکلات مثل جاده کلل تا آبپخش باید تعریف شود؛ نقش نماینده دشتستان دکتر ابراهیم رضایی در تسریع روند خیلی مهم است یا مثلا جاده آبپخش به حله که امروز دستورش گرفته شد و منتظر هستیم پیمانکار و مناقصه معلوم شود. 

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: مشکلات را باید در دل بخش‌ها پیدا کنیم؛ حجم کار بالا است اما برای ما ناشدنی نیست.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول