اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف ۶۵ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در استان سمنان

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از کشف و ضبط تعدادی دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز در این استان خبر داد.

کشف ۶۵ دستگاه استخراج رمزارز غیرمجاز در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد گارنگی مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با تلاش عوامل انتظامی، دادگستری، تعزیرات و همکاران خدمات مشترکین و حراست این شرکت، بیت کوین‌های فاقد مجوز شناسایی و جمع‌آوری شد.

وی اضافه کرد: ۴۸ دستگاه اتریوم از یک مشترک خانگی در شهرستان شاهرود، چهار دستگاه بیت کوین غیرمجاز از اشتراک تعرفه صنعتی در شهرستان مهدی‌شهر و ۱۳ دستگاه بیت کوین مربوط به مشترک صنعتی شهرستان سمنان ضبط شد.

مدیر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان خاطرنشان کرد: ناپایداری شبکه، نوسانات برق، آسیب‌دیدگی تجهیزات برقی، افزایش نرخ تلفات انرژی و خسارت به بیت‌المال از مهم‌ترین پیامدهای استفاده از رمزارزهای غیرمجاز است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول