اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

ثبت نام رزمایش علمی فرهنگی «میقات 10» برای طلاب و دانشجویان

موسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی برای دهمین سال متوالی اقدام به برگزاری رزمایش کشوری علمی فرهنگی با عنوان «میقات10» با حضور مسئولین تشکل های دانشجویی و طلاب کشور می‌کند.

ثبت نام رزمایش علمی فرهنگی «میقات 10» برای طلاب و دانشجویان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، به نقل از روابط عمومی موسسه «میقات جوانان انقلاب اسلامی»، مهلت ثبت نام طلاب و دانشجویان برای شرکت در رزمایش «میقات۱۰» که از ابتدای خردادماه آغاز شده، تا ۱۵ خردادماه ادامه دارد.

رزمایش‌های علمی فرهنگی میقات به عنوان اولین دوره رفتارسازی در کشور با غنای محتوایی در چهار بعد معرفتی، مهارتی، تشکیلاتی و بصیرتی طرح‌ریزی شده است.

با توجه به تأکیدات ولی امر مسلمین، امام خامنه‌ای(مدظله العالی) بر ضرورت چهار اقدام «تقویت اراده»، «تقویت مبانی دینی» و «ضرورت جهاد تبیین» و نیز «فوریت ازدواج و موضوع جمعیت»، رزمایش امسال با شعار محوری «جنگ جنگ اراده‌هاست» دارای محورهای علمی آموزشی «انقلاب اسلامی و جهاد تبیین»، «مدیریت  و تشکیلات اسلامی» و «ازدواج و خانواده انقلابی» پیش‌بینی شده است.

رزمایش علمی فرهنگی میقات 10، از تاریخ 20 تیرماه لغایت 30 تیرماه سال جاری به مدت 11 روز در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تهران، برگزار خواهد شد.

دانشجویان و طلاب واجد شرایط می‌توانند با ارسال عبارت« طلبه/دانشجو» به شماره 30003218  نهایتا تا ساعت 7صبح 15خردادماه اقدام به ثبت نام اولیه نمایند. ضمنا نتایج پذیرفته شدگان در گزینش، در تاریخ چهارشنبه 25 خرداد 1401  اعلام خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر همچنین می‌توانند  به سایت www.miqat.ir و یا کانال ایتای موسسه میقات به آدرس miqat_ir@ مراجعه یا با شماره 37008-025  تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است موسسه آموزشی فرهنگی میقات جوانان انقلاب اسلامی بیش از 14 سال به صورت تخصصی در زمینه ارتقای علمی و مهارتی طلاب، دانشجویان و معلمان فعالیت می‌نماید.

انتهای پیام/78032

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول