اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

خرید مینی‌بوس به جای اتوبوس/امسال به اندازه 5سال آسفالت ریزی می‌کنیم

شهردار زنجان با اشاره به اینکه در نقاط محروم اولویت کار با معابر پرتردد آسفالت ریزی در حال انجام است، گفت: در اولویت آسفالت‌ریزی، ۵۰ درصد معابر شهر مورد پوشش قرار خواهد گرفت و این قول را می‌دهیم که در پایان فصل کاری، رضایت نسبی مردم را جلب کنیم و امسال به اندازه ۵ سال آسفالت‌ریزی انجام دهیم.

خرید مینی‌بوس به جای اتوبوس/امسال به اندازه 5سال آسفالت ریزی می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به خرید مینی‌بوس برای الحاق به ناوگان حمل‌ و نقل شهری اظهار کرد: شهرداری زنجان از محل اوراق مشارکت اقدام به اضافه کردن خودرو کردیم و با توجه به شرایط به سمت خرید مینی‌بوس سوق پیدا کردیم.

شهردار زنجان تصریح کرد:با توجه به اینکه احساس می‌شد بهره‌وری مینی‌بوس در شهر زنجان بیشتر از اتوبوس خواهد بود به همین خاطر با تهیه طرح توجیهی این اوراق را از اتوبوس به مینی‌بوس تغییر دادیم.

وی گفت: نوسانات ارزی سبب افزایش قیمت از سوی پیمانکار شده بود اما قرارداد با همان قیمت سابق امضا شد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار امسال 500 دستگاه مینی‌بوس تحویل شهرداری‌ها خواهد داد، گفت: سهم استان زنجان از این مینی‌بوس‌ها در مرحله نخست 10 دستکاه است که تا پایان سال به ناوگان شهری اضافه می‌شود.

شهردار زنجان به جمع‌آوری ایستگاه‌های وسط خیابان نیز اشاره کرد و گفت: جمع‌آوری مورد توجه قرار گرفت و بعد از مطالعات اتوبوس‌ها را چپ در کردیم که روزهای آینده با آماده شدن همه اتوبوس‌ها با جمع کردن معبرها مشکل برطرف خواهد شد.

وی به موضوع آسفالت هم اشاره کرد و گفت: در بحث آسفالت علاوه بر فعال شدن اکیپ‌ها پیمانکار هم فعال شده است.

فیروزفر با اشاره به اینکه در نقاط محروم اولویت کار با معابر پرتردد آسفالت ریزی در حال انجام است، تصریح کرد: در اولویت آسفالت‌ریزی ۵۰ درصد معابر شهر مورد پوشش قرار خواهد گرفت و این قول را می‌دهیم که در پایان فصل کاری، رضایت نسبی مردم را جلب کنیم و امسال به اندازه ۵ سال آسفالت‌ریزی انجام دهیم.

شهردار زنجان به آخرین وضعیت ساخت پروژه سبزه‌میدان نیز اشاره کرد و گفت: کار به سرعت در حال انجام است و 200 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز هم تامین شده است.

وی همچنین به آغاز کار سم‌پاشی فضای سبز شهر اشاره کرد و یادآور شد: امسال ما آب و هوای گرمی خواهیم داشت و برنامه‌ریزی کردیم که سم‌پاشی شهر را دقیق انجام دهیم که از روز گذشته کار آغاز شده است.

فیروزفر درباره کاشت چمن جدید نیز گفت: ایجاد چمن جدید به صرفه نیست، اما در ایجاد فضای جدید اقدامات جدید انجام خواهیم داد که در تقاطع فخری‌زاده این کار انجام شد.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول