اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

اعزام ۵۵۰۰ زائر به مرقد مطهر امام راحل

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با هماهنگی انجام شده حدود ۵ هزار و ۵۰۰ زائر از نقاط مختلف استان مرکزی در سالروز ارتحال امام راحل به مرقد مطهر ایشان اعزام می‌شوند.

اعزام ۵۵۰۰ زائر به مرقد مطهر امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، بهنام نظری ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) استان مرکزی در اراک، با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری سالگرد بنیانگذار انقلاب اسلامی صورت گرفته اظهار کرد: فرمانداران شهرستان‌های استان باید با به‌کارگری تمام ظرفیت‌ها مراسم را به نحو احسن برگزار کنند.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده حدود ۵ هزار و ۵۰۰ زائر از نقاط مختلف استان مرکزی در سالروز ارتحال ایشان به مرقد مطهر آن امام برزگوار اعزام می‌شوند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی بیان کرد: مردم متدین و انقلابی ایران در  ۱۴ خرداد سال ۶۸ بنیانگذار انقلاب اسلامی را از دست دادند و بعد از ایشان رهبر معظم پرچم انقلاب که برگرفته از اسلام ناب محمدی است به دست گرفتند و امروز همه ما باید در مسیر تحقق فرمایشات ایشان گام برداریم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز با اشاره به شهادت احسان قدبیگی در حادثه پارچین گفت: شهید مهندس احسان قدبیگی که یکی از نخبگان استان مرکزی بود در حادثه‌ای در منطقه پارچین جان خود به انقلاب تقدیم کرد.

غلامرضا کریمی اظهار کرد: از همین رو پیکر مطهر وی امروز تحویل مسوولین در استان مرکزی می‌شود تا مراسم تشییع و تدفین در اراک برگزار شود.

وی افزود: مراسم شبی با شهید، امشب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد ساعت اراک و همچنین مراسم تشییع این شهید گرانقدر فردا جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت مصلی اراک و  پس از اقامه نماز جمعه از مصلی بیت المقدس به سمت گلزار شهدا به صورت خودرویی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول