اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

معرفی برترین مچ‌اندازان دانشگاه پیام نور بیرجند

پرونده مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند با معرفی برترین‌ها بسته شد.

معرفی برترین مچ‌اندازان دانشگاه  پیام نور بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای ورزشی و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت یک دوره مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار شد.

این رویداد ورزشی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه برگزار و قریب‌ بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان پسر در رشته مچ‌اندازی در سالن ورزشی پیام دانشگاه به رقابت پرداختند.

مهدی گلنگی‌خواه در رشته سنگین وزن مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند بر سکوی نخست ایستاد، محمدصالح صباغ به نایب قهرمانی رسید و رضا صحرایی مقام سوم رقابت‌ها را بدست آورد.

 در بخش سبک وزن این دوره از مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی دانشجویان پیام نور بیرجند حسین چینی مقام اول را از آن خود کرد، مهدی تقی‌آبادی حائز رتبه دوم شد و سجاد سبزه‌کار در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی مچ‌اندازی دانشگاه پیام نور بیرجند با حضور دکتر ذبیح‌الله اوحدی رئیس، دکتر طاهره میرزایی مدیر فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه از نفرات برتر با حکم و مدال قهرمانی تجلیل شد.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول