اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کیفرخواست تبربه‌دستان ِیکی از روستاهای گرگان صادر شد

دادستان مرکز استان گلستان گفت: پس از طی طولِ درمان یکساله مصدوم ِ درگیری حمله با تبر اراذل و اوباش در یکی از روستاهای گرگان، امروز کیفرخواست صادر شد.

کیفرخواست تبربه‌دستان ِیکی از روستاهای گرگان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از دادگستری گلستان، محمود اسپانلو اظهار کرد: متهمان این پرونده چهار نفر هستند که برای متهم ردیف اول به اتهام شروع به قتل عمدی از طریق جرح عمدی با ضربه تبر به سر، اخلال در نظم، قدرنمایی با تبر و مزاحمت برای بانوان تقاضای اشد مجازات قانونی شده است.

وی تصریح کرد: برای سه متهم دیگر این پرونده هم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت برای بانوان و مشارکت در ضرب و جرح عمدی کیفرخواست صادر شده است.

دادستان مرکز استان گلستان درباره علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست متهمان این پرونده هم گفت: یکی از مصدومان این حادثه دلخراش به علت شدت جراحات وارده با نظر پزشکی قانونی یکسال طول درمان داشت و تا زمانی که این دوره درمان طی نمی‌شد، امکان صدور کیفرخواست نبود.
اسپانلو ادامه داد: با پایان طول درمان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی درباره میزان جراحت، بلافاصله کیفرخواست در دادسرای گرگان صادر و پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری دو ارسال شد.

اواخر اردیبهشت سال گذشته انتشار فراگیر ویدیو دلخراشی از حمله تعدادی اراذل و اوباش به اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای گرگان، احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد.

متهمان این حادثه همان زمان بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول