اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

صدور مجوز برپایی ایستگاه های صلواتی در بخشداری آفتاب به مناسبت سالگرد ارتحال امام

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: دستگاه ها و افرادی که قصد برپایی ایستگاه های صلواتی در زمان برگزاری مراسم سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی را دارند، می توانند به بخشداری آفتاب مراجعه کنند.

صدور مجوز برپایی ایستگاه های صلواتی در بخشداری آفتاب به مناسبت سالگرد ارتحال امام

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هرچه باشکوه تر سی و سومین سالگرد ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: وزیرمحترم کشور مسؤلیت امور پشتیبانی، اجرائی، صدور مجوز و ضوابط برپایی ایستگاه های صلواتی و انتشارات را بر عهده سازمان مدیریت بحران کشور و به تبع آن اداره کل مدیریت بحران استان تهران با همکاری دیگر دستگاه ها واگذار کرده است.

وی گفت: به همین منظور و در راستای فراهم آوردن زمینه و بستر مناسب برای خدمت رسانی شایسته به زائرین و مجاورین حرم مطهر، نمایندگان اداره کل مدیریت بحران استان در بخشداری آفتاب مسقر شده‌اند تا دستگاه های اجرائی و افرادی که قصد ارائه خدمت به زائرین حرم مطهر امام راحل(ره) و برپایی ایستگاه های صلواتی در زمان برگزاری مراسم سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب را دارند، مجوزهای لازم را دریافت کنند. 

یزدی مهر افزود: بعد از تکمیل مراحل، صدورمجوز برای این دستگاه ها و افراد محدوده برپایی ایستگاه صلواتی جانمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول