اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

کالاهای اساسی در بازار ایلام به وفور موجود است

رئیس جهاد کشاورزی ملکشاهی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به فراوانی در بازار موجود است و یک ثبات حاکم شده و این گستردگی عرضه باعث کاهش قیمت برخی کالاها شده است.

کالاهای اساسی در بازار ایلام به وفور موجود است

بزرگمهر رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای طرح هدفمند سازی یارانه‌های مردمی توسط دولت و تغییر در قیمت فقط چهار کالای اعلام شده و بر حسب دستور سازمان گشت‌های تنظیم بازار در دو نوبت صبح و عصر توسط تیم‌های مشترک صورت گرفته که به صورت ویژه از بازار و نانوایی‌ها بازرسی و همچنین بسیج اصناف هم بازار را رصد می‌کنند.

وی افزود: بیشترین تخلفات در زمینه عدم درج قیمت بر روی اجناس و عدم ارائه فاکتور بوده که در این زمینه موارد تخلفی مشاهده و برخورد قانونی صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی ملکشاهی ادامه داد: با توجه به مدت دار بودن روغن قابلیت نگهداری در انبار دارد و برای اینکه ازدحام جمعیت برای خرید روغن در بازار صورت نگیرد مجوز تک نرخی شدن روغن از طرف مسئولین تعزیرات حکومتی داده شد که روغن با قیمت قدیم با قیمت جدید به فروش برسد.

وی در ادامه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به فراوانی در بازار موجود است و یک ثبات در بازار حاکم شده که این گستردگی عرضه باعث کاهش قیمت برخی کالاها شده است.

رئیس جهاد کشاورزی ملکشاهی خاطرنشان کرد: به طور میانگین روزانه ۱۰ بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهرستان صورت گرفته می‌شود و به محض ارسال گزارش‌های تخلفاتی در همان لحظه به محل مراجعه و کار بازرسی آغاز و در صورت اثبات تخلف نسبت به اعمال جرایم قانونی واحد متخلف اقدام خواهد شد.

بزرگمهر در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف با تلفن گویای ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت گزارش های خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول