اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص ۲۳ میلیارد ریال برای ساخت پایگاه هلال احمر گرماب

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه از اختصاص ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت پایگاه امداد و نجات هلال احمر گرماب این شهرستان خبر داد.

اختصاص ۲۳ میلیارد ریال برای ساخت پایگاه هلال احمر گرماب

سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه از اختصاص ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت پایگاه امداد و نجات هلال احمر گرماب این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان خراسان رضوی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای ساخت پایگاه اختصاص یافت و کار ساخت آن با کمک ۱۵۱ میلیون تومان توسط یکی از خیرین آغاز شد.

وی افزود: مبلغ ۳ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای ساخت این پایگاه اختصاص یافت.

فکوری خاطرنشان کرد: در جریان بازدید رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز موافقت پایگاه ثابت اخذ شد و در ردیف استخدام ۴ نیرو قرار گرفت.

وی افزود: این پایگاه در زمینی به مساحت ۸۳۶ مترمربع که توسط خیرین اهدا شده ساخته می شود و ۲۳۵ متر نیز زیربنا خواهد داشت. امیدواریم سال آینده این پایگاه به بهره‌برداری برسد و با توجه به اینکه تمامی فعالیت‌های هلال احمر بصورت داوطلبانه انجام می‌گیرد خیرین که تمایل به کارهای عام المنفعه دارند می‌توانند در ساخت این پایگاه همکاری داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۸۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول