اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشارکت داوطلبانه دانشجویان پزشکی در پویش مامان و پزشک در حاشیه شهر مشهد

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت :بیش از 80 نفر از دانشجویان رشته پزشکی دانشکده پزشکی مشهد در اقدامی داوطلبانه در کنار متخصصین اطفال و تیم های اجرایی، در پویش مامان و پزشک مشارکت و به ارائه خدمات سلامت به کودکان در حاشیه شهر مشهد پرداختند.

مشارکت داوطلبانه دانشجویان پزشکی در پویش مامان و پزشک در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل وبدا، مسعود ملکی رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد : بیش از 80 نفر از دانشجویان رشته پزشکی دانشکده پزشکی مشهد در اقدامی داوطلبانه در کنار متخصصین اطفال و تیم های اجرایی، در پویش مامان و پزشک مشارکت و به ارائه خدمات سلامت به کودکان در حاشیه شهر مشهد پرداختند.

 مسعود ملکی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند دانشجویان پزشکی خاطر نشان کرد: در پویش مامان و پزشک خدمات مطلوبی در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به خانواده ها در خصوص دوران با اهمیت کودکی و  سلامت کودکان شامل آموزش، ویزیت رایگان، غربالگری، مشاوره و برنامه ریزی برای درمان کودکان در حاشیه شهر مشهد ارائه شد.

وی افزود: دانشجویان رشته پزشکی در قالب تیم های پژوهشی و اجرایی به مدت 5 روز جهت کمک به اجرای این پویش اعزام گردیده اند و آموزش های متنوعی در راستای پیشگیری از بیماریها و غربالگری و مشاوره  کودکان از نظر شناسایی مشکلات سوء تغذیه و همچنین برخی از بیماریهای نهفته صورت گرفت.

همچنین رفیعی، دبیر کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پزشکی مشهد گفت: در این فرصت بوجود آمده در کنار 14 نفر از متخصصین اطفال، کارشناسان تغذیه، سایر مدافعان سلامت و چند نفر از خیرین علاقه مند در حال ارائه خدمت به خانواده های عزیز در حاشیه شهر مشهد قرار گرفتیم و بیش از 380 خانوار زیر پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول