اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

ترور شهید خدایی با پاسخ سخت روبه رو خواهد بود

امام جمعه قرچک گفت: ترور شهید صیاد خدایی قابل بخشش نیست و پاسخ سخت ایران اسلامی را در بر خواهد داشت، رژیم صهیونیستی را به سزای عمل خود خواهیم رساند.

ترور شهید خدایی با پاسخ سخت روبه رو خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قرچک اظهار کرد: پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان است، یکی از خانواده های آسیب دیده، خانواده های زندانیان هستند، گاهی به هر دلیلی سرپرست خانواده ها گرفتار می شود، از زمانی که این اتفاق برای خانواده به وجود می آید  مشکلات و چالش های خانواده ها دو چندان می شود. 

وی گفت: در شهرستان قرچک کانون خدمت به خانواده های زندانی ها وجود دارد و دادستان انقلابی شهرستان نیز حمایت می کنند، در این راستا اقدامات مثمر ثمری در جهت آزادی زندانیان و تحت پوشش قرار دادن خانواده های زندانیان برای تامین مسائل مالی انجام‌شده و مردم تلاش کنند که مشکلی از خانواده های مومن رفع شود.

امام‌جمعه قرچک افزود: دختر بسیار ارزشمند است، خانوادها در جامعه اسلامی ویژه تر به این گوهرهای ارزشمند توجه کنند، نبی مکرم اسلام(ص) سفارش ویژه نسبت به تربیت و توجه به دختران داشتند.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: خانواده ها توجه داشته باشند دختر امانت الهی است و برایشان ارزش قائل باشند، پدر مادران به موضوع حجاب آنان توجه کنند، اگر در بحث حجاب توجه داشته باشیم قطعا جامعه رو به فرهنگ درست اسلامی خواهد رفت.

وی گفت: هفتم خرداد آغاز هفته شورای اسلامی است، همه خوبی های ملت باید در مجلس جمع شود، قانون باید به نفع مردم و جامعه وضع شود و قانون باید به دید کشوری و ملی تنظیم شود، قانون باید علمی، اساسی و تاثیر گذار باشد.

خطیب جمعه قرچک تصریح کرد: نمایندگان برای منافع عموم و برای رفع مشکلات مردم قانون گذاری کنند، نفع گرایی و منطقه گرایی را کنار بگذارند و به فکر رفع مشکلات ملی و درون کشور باشند.

وی خاطرنشان کرد: تعبییر انقلابی از مجلس یک وظیفه سنگین است که بر دوش نمایندگان مجلس گذاشته شده، در بحث قانون گذاری انقلابی عمل کنند و طبق مسائل و راهبردهایی که رهبری عظیم الشأن فرمودند عمل کنند.

امام جمعه قرچک در پایان گفت: اقدام بزدلانه رژیم غاصب و ستمگر صهیونیسمی در جهت ترور شهید صیاد خدایی قابل بخشش نیست و این اقدام پاسخ سخت ایران اسلامی را در بر خواهد داشت، یکبار دیگر رژیم صهیونیستی را به سزای عمل خود خواهیم رساند.

انتهای پیام/۶۷۹۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول