اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جامعه ما نباید جامعه مصرفی باشد

امام‌جمعه نائین گفت: جامعه ما نباید جامعه مصرفی باشد و کار و تلاش در فرهنگ ائمه فرهنگی گسترده است، گفته‌ شده اجرت کارگر را قبل از آن که عرقش خشک شود پرداخت کنید و اگر دین و تقوا نباشد فرهنگ استعمارگری می‌آید و اجرت کارگر را دیر پرداخت می‌کنند که بعضی کارخانه‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

جامعه ما نباید جامعه مصرفی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نائین، حجت‌الاسلام سید علی سجادی امام‌جمعه نائین در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ما به مذهب شیعه جعفری شناخته می‌شویم و طبق فرموده امام جعفر صادق(ع) کسی که در راه برآوردن احتیاجات خانواده خود تلاش می‌کند کارش مانند جهاد درراه خدا است.

وی افزود: جامعه ما نباید جامعه مصرفی باشد و کار و تلاش در فرهنگ ائمه فرهنگی گسترده است، گفته‌ شده اجرت کارگر را قبل از آن که عرقش خشک شود پرداخت کنید و اگر دین و تقوا نباشد فرهنگ استعمارگری می‌آید و اجرت کارگر را دیر پرداخت می‌کنند که بعضی کارخانه‌ها باید به این موضوع توجه داشته باشند.

 خطیب جمعه نائین ضمن تشکر از بسیجیانی که برنامه‌های خوبی را برای سوم خرداد تدارک دیدند،  مخصوصاً حضور شهدای گمنام در نائین، تصریح کرد: شهادت شهید بزرگوار صیاد خدایاری که از مجاهدان سپاه در کشور سوریه بود و دشمنان تا تهران او را تعقیب کردند و مزدوران داخلی در بیرون خانه‌اش را به شهادت رساندند و شهادت خلبان‌های نیروی هوایی و حادثه آبادان حوادث تلخی بود که خاطر مردم را تلخ کرد.

 سجادی گفت: دولت طرح‌های خوبی برای هدفمندی یارانه‌ها پیاده کرد که یکی از این طرح‌ها خرید گندم باقیمت خوب است که برای کشاورزان به‌صرفه است، طرح مسکن نیز طرح خوبی است، ارائه مجوزها در سامانه هم همچنین، این که در شهر خود ثبت‌نام می‌کنید و مدارک را ارائه می‌دهید و داستان امضاهای طلایی و فروختن مجوز و راه دزدی‌ها و رشوه‌ها بسته می‌شود کار پسندیده‌ای است.

انتهای پیام/63119/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول