اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

حضور مدیران‌ در بین مردم انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است

امام‌جمعه گلوگاه گفت: حضور استاندار و مدیران‌کل در گلوگاه انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است.

حضور مدیران‌ در بین مردم انقلاب مدیریتی برای رفع مشکلات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گلوگاه،  حجت‌الاسلام سید ابراهیم‌میراحمدی جمعه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه که با حضور استاندار مازندران و مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد اظهار کرد: با مردم و در میان‌مردم بودن مسلک خوبی است و درد مردم را شنیدن امیدوار کردن‌مردم است.

وی افزود: انقلاب مدیریتی امروز در استان بی نظیر بود و در همین دوران خاکریزهای فراوانی فتح شده و باید ببینیم‌چه خاکریزهای در مسیر راه داریم و آن را فتح کنیم که اولین سنگر فتح اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه گلوگاه یادآور شد: دریا و کنسانتره، جاده بین مزارع و استفاده بهینه از جنگل در اولویت های کاری مسوولان باشد و حمایت از سرمایه گذاران و مشخص شدن وضعیت منابع طبیعی مهم است.

فرماندار گلوگاه نیز اظهار کرد: مردم شهرستان گلوگاه سهم بسزایی در ظهور انقلاب و در دفاع مقدس داشتند و در دفاع از کیان و ناموس با قوت وارد شدند و  دارای نیروهای توانمند در عرصه توسعه است.

مهدی داودی افزود:مشکلات را امروز شاهد بودیم که مهمترین آن بخشی از منابع طبیعی است و خدمات ثبتی هشت‌تیکه باید به شهرستان بندرگز رفته و مطالبات را پیگیری می کنند و باید در گرفتن حقوق سرزمینی کوشا باشیم.

فرماندار گلوگاه خاطر نشان کرد: سایت زباله سوز در انتهای روستای تیرتاش با ۲.۵ کیلومتر فاصله از جاده اصلی و دانش بنیان است و تاییدیه محیط زیست دارد و در بهسازی راه باید کمک‌کار کنیم چرا که دارای ظرفیت ۳۰ تن زباله‌سوزی را دارد.

داودی گفت: روستای مصیب محله با توجه به مشکلات فراوان با دارا بودن بافت ملی در دل منابع ملی است و در تقسیمات کشوری این روستا جز بخش مرکزی محسوب شد اما از بسیاری از امکانات باز ماند.

فرماندار گلوگاه با اشاره به اینکه برخی از ادارات در این شهرستان دارای هستند، یادآور شد: از مخابرات،  امور آب ، نفت و پلیس راه محروم هستیم.

وی افزود: اورژانس در بالادست نداریم و برای مناطق بالادست باید اورژانس از شهر به روستای بیاید و پاسگاه هم در بالادست نداریم و این مشکلی است که مردم را ترغیب می کند به استان همجوار بروند.

فرماندار گلوگاه گفت: از بیمارستان در حال ساخت بازدید شد که آمبولانس مطلوب وجود ندارد و فاقد سی تی اسکن و ام آر آی و... است.

داودی با اعلام اینکه در حوزه ورزشی بسیار مشکل داریم گفت: مبلمان شهری ما با نمایه و بلوار و ورودی مناسب این شهر نیست.

وی ادامه داد: مساله دکل بندان مهم است که از وجودشان در صنعت مخابرات و برق استفاده می شود اما باید حمایت شوند.

فرماندار گلوگاه نرخ بیکاری در این شهرستان را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود: به دلیل نبود اقتصاد فعال در حوزه آب اشتغال و گردشگری وضعیت مطلوبی نداریم.

وی ادامه داد: بریدگی تیله نو قتلگاه مردم است و با توجه به اراضی پایین دست مشکلات فراوانی را داریم‌که نیازمند دوربرگردان یا زیرگذر مناسب است.

داودی گفت: در منطقه ممنوعه برداشت آب هستیم و نمی توان چاه حفر کرد.

وی افزود: شهرک صنعتی نیازمند خرید زمین برای توسعه هستیم و انتقال آب سد گلورد به منطقه نیاز جدی است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول