اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نانوایان خوش انصاف در اصفهان تقدیر می‌شوند

فرماندار اصفهان گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که نانوایانی که بدون هیچ‌گونه تخلفی نان عرضه می‌کنند را مورد تشویق قرار داده و میزان رضایتمندی شهروندان را به آن‌ها اطلاع دهیم.

نانوایان خوش انصاف در اصفهان تقدیر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان صبح امروز در جلسه ساماندهی نانوایی‌های شهرستان، اظهار داشت: نانوایان قشر زحمتکش و پرتلاش جامعه هستند که باید از زحمات آن دسته از نانوایانی که نان باکیفیت تحویل مردم می‌دهند تقدیر و آن‌ها را مورد تشویق قرار دهیم.

وی با تأکید بر لزوم تشکیل شبکه مردمی و رصد عملکرد همه نانوایی‌ها افزود: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اقدام کنیم که نانوایانی که بدون هیچ‌گونه تخلفی نان عرضه می‌کنند را مورد تشویق قرار داده و میزان رضایتمندی شهروندان را به آن‌ها اطلاع دهیم.

احمدی با تاکید بر لزوم نظم‌بخشی در حوزه آرد و نان، گفت: انجام هماهنگی‌های لازم، نظارت قوی و مستمر، اجرای مقررات از جمله مواردی است که برای نظم بخشی در این زمینه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اصفهان افزود: شبکه مردمی را بایستی به گونه‌ای تقویت کنیم تا در شناسایی نانوایی‌هایی که نان با کیفیت عرضه می‌کنند به ما کمک کنند و بتوانیم به راحتی در جریان وضعیت نانوایی‌ها قرار بگیریم.

فرماندار اصفهان افزود: رصد نانوایی‌ها بایستی با جدیت بیشتری انجام شود و با همکاری بین بخشی تخلفات احتمالی موجود نظیر کم‌فروشی و گرانفروشی در اسرع وقت رسیدگی و برخورد شود.

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول