اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تعیین متولیان تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه‌ای و لرزه‌ای پل های سواره رو شهر تهران

مدیرعامل شرکت یادمان سازه از ابلاغ ماتریس تفکیک وظایف تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه ای و لرزه ای پل های سواره رو شهر تهران توسط معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد.

تعیین متولیان تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه‌ای و لرزه‌ای پل های سواره رو شهر تهران

به گزارش خبرگزاری فارس،  امین شالبافان  مدیرعامل شرکت یادمان سازه  گفت: با توجه به اهمیت حفاظت، حراست و همچنین نگهداری و نگهداشت پل های سواره رو شهر تهران و پیرو دستور معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص احصاء وظایف و مشخص شدن متولیان هر بخش، کارگروهی متشکل از مدیران و کارشناسان شرکت یادمان سازه، سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و همچنین اداره کل هماهنگی فنی و عمرانی سازمان ها و مناطق شهرداری تهران تشکیل و طی جلسات متعدد "ماتریس تفکیک وظایف تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه ای و لرزه ای پل های سواره رو شهر تهران" تهیه و پس از جمع بندی و تصویب در کارگروه یاد شده، توسط معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به کلیه مناطق 22 گانه شهرداری تهران ابلاغ شد.

شالبافان در این خصوص از وظیفه نگهداری، حفاظت و حراست از اجزای سازه ای و غیر سازه ای پل های شهر تهران توسط مناطق 22گانه شهرداری تهران سخن گفت و تعمیرات جزئی پل ها را بخشی دیگر از وظایف شهرداری های مناطق دانست که در این ماتریس ذکر شده است.

وی همچنین اجرای کلیه تعمیرات تخصصی و مقاوم سازی و بهسازی سازه ای و لرزه ای پل های سواره رو شهر تهران را از جمله وظایف تصریح شده شرکت یادمان سازه در این ماتریس دانست و یادآور شد: انجام بازرسی های سطح 2 و 3 و به روز رسانی سامانه جامع تعمیر و نگهداری پل های شهر تهران از دیگر وظایف ذکر شده این شرکت در ماتریس فوق می باشد.
گفتنی است ماتریس تفکیک وظایف تعمیر، نگهداری، بهسازی سازه ای و لرزه ای پل های سواره رو شهر تهران متشکل از 3 گام "تهیه اسناد فنی و دستورالعمل های تعمیر و نگهداری"، "مطالعات تعمیر نگهداری و راهبری سامانه جامع تعمیر و نگهداری پل های شهر تهران" و "اجرای طرح های تعمیر و نگهداشت پل ها" می باشد و شرح وظایف هر یک از سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه معاونت فنی و عمرانی و همچنین مناطق 22گانه شهرداری تهران در آن مشخص و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول