اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمک ۸۰۰ میلیاردی به خانواده‌های زندانیان شهرستان ری

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری گفت: بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال در حوزه‌های بهداشت و درمان، مددکاری، ودیعه مسکن، فرهنگی، تحصیلی، دارویی و اشتغال پایدار طی سال گذشته توسط خیرین و مراکز نیکوکاری به خانواده‌های زندانیان شهرستان ری کمک شده است.

کمک ۸۰۰ میلیاردی به خانواده‌های زندانیان شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، محسن حسن‌پور مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به کمک‌های خیران شهرستان ری برای آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آن‌ها اظهار کرد: حمایت از خانواده زندانیان در شرایطی که سرپرست خانواده به دلایل مختلف در زندان به سر می‌برد منجر به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و خانواده آن‌ها خواهد شد در همین راستا طی سال گذشته ۸۰۸ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان شهرستان ری کمک شده است.

وی گفت: در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن برای اقشار آسیب‌پذیر در راستای حمایت از خانواده زندانیان بی‌بضاعت ۴ میلیارد و ۲۰۴ میلیون ریال در قالب سبد کالا و کارت هدیه در میان خانواده آن‌ها در شهرستان ری توزیع شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری افزود: کمک‌ به خانواده زندانیان در زمینه اشتغال پایدار در دستور کار انجمن قرار گرفته و در این راستا تاکنون ۶۷۹ میلیون ریال کمک نقدی صورت گرفته که البته این میزان از کمک، جدای از معرفی افراد جهت دریافت وام بوده است.

حسن پور تصریح کرد: کمک به خانواده‌ زندانیان در حوزه‌های بهداشت و درمان، مشاوره مددکاری، ودیعه مسکن و کمک هزینه فرهنگی و تحصیلی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۷ میلیون و ۴۵۶ هزار ریال بوده که در راستای حمایت از خانوارهای نیازمند که سرپرست آنان به دلیل ارتکاب جرائم غیر عمد در زندان است صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان همچنین در زمینه کمک‌های فرهنگی، دارویی، مددکاری و تهیه ملزومات ۹۹۳ میلیون و ۶۶۰ هزار ریال به زندان‌ها کمک کرده است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری با بیان اینکه بر اساس ۳ محور کمک به خانواده زندانیان، کمک به زندان‌ها و آزادی زندانیان، با کمک و همراهی خیرین، مراکز نیکوکاری، گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی و غیره فعالیت می کنیم، تصریح کرد: فعالیت‌های این مجموعه در سال ۱۴۰۰ در نهایت منجر به آزادی ۱۴۸ زن و ۲۸۷ مرد و کمک به خانواده ۲۰۸ زندانی شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول