اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

جلوگیری از قاچاق 34 هزار لیتر روغن خوراکی در جنوب سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 34 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در بازرسی از 2 کامیون باری درشهرستان های ایرانشهر و دشتیاری خبر داد.

جلوگیری از قاچاق 34 هزار لیتر روغن خوراکی در جنوب سیستان و بلوچستان

سردار  احمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق ارزاق عمومی و کالاهای اساسی، مأموران انتظامی استان طی رصد فعالیت و تحرکات قاچاقچیان کالا،  افرادی سودجو را که قصد انتقال غیر قانونی روغن خوراکی به خارج از کشور، از طریق محور های مواصلاتی جنوبی استان را داشتند شناسایی کردند.

 وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر و دشتیاری به کنترل و رصد مسیر انتقال محموله در محورهای "بم به ایرانشهر " و "دشتیاری به چابهار" پرداختند و موفق به توقیف 2 دستگاه کامیون قاچاقچیان شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در بازرسی از کامیون های توقیفی 34 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز های قانونی حمل کشف شد.

سردار طاهری بیان داشت: ارزش محموله های  قاچاق کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورده شد که در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

 وی با اشاره به عزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاق کالا و اقلام اساسی مردم از شهروندان خواست اخبار خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول