اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

139 نقطه از استان مرکزی در طرح ظفر پلیس پاکسازی شد

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی از اجرای بیست و یکمین مرحله از اجرای طرح ظفر در ۱۳۹ نقطه از استان خبر داد و گفت:در اجرای این طرح ۳۸۹ نفر به دلیل ارتکاب جرایم مختلف دستگیر شدند.

139 نقطه از استان مرکزی در طرح ظفر پلیس پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمدرضا چگنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح‌های امنیت بخش پلیس و با توجه به برآوردهای اجتماعی انجام شده از میزان فراوانی جرائم و درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی از سامانه‌های تلفنی ۱۱۰ و ۱۹۷، بیست و یکمین مرحله از طرح ظفر در استان مرکزی به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح عملیاتی که به مدت سه روز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های پلیس در استان اجرا شد، تعداد ۱۳۹ منطقه مورد پاک‌سازی قرار گرفت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود:‌ در اجرای این طرح در حدود ۲۸ کیلو و ۶۸۶ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۵ توزیع‌کننده و خرده‌فروش و ۹۵ معتاد متجاهر نیز دستگیر شدند.

چگنی ادامه داد: ‌همچنین در اجرای این طرح ۸۱ نفر سارق نیز دستگیر و در اعتراف آنان ۱۰۸ فقره انواع سرقت کشف شد.

وی با اشاره به کشف ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای این طرح در استان مرکزی بیان داشت: در این عملیات‌ها تعداد ۱۶ نفر قاچاقچی کالا دستگیر و تعداد ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه توقیف و ۱۶ پرونده نیز در این رابطه تشکیل شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در این طرح بیش از ۶ هزار و ۱۳۲ خودرو اعمال قانون شد و تعداد ۷۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

چگنی ادامه داد: در اجرای این طرح تعداد ۹۶ نفر به دلیل داشتن برگه جلب، ۳ نفر از اراذل و اوباش و ۶۳ نفر به دلیل سایر جرائم دستگیر شدند و تمامی دستگیرشدگان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی تلفن‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ را مهم‌ترین پل‌های ارتباطی پلیس با مردم خواند و گفت: این سامانه‌های ارتباطی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت گزارش‌ها و پاسخگویی به انتقادها، پیشنهادها، نقطه نظرات از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول