اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پاسداشت مکتب امام خمینی(ره)رسالتی همگانی است

سرپرست فرمانداری بندرعباس گفت: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) کوشا باشیم.

پاسداشت مکتب امام خمینی(ره)رسالتی همگانی است

به گزارش خبرگزاری از بندرعباس، محمد مرودی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و قیام خونین ١۵ خرداد اظهار کرد: امام راحل انقلاب را بر پایه مردم بنیانگذاری کردند و این انقلاب که پشتوانه آن مردم هستند، هر روز در حال توسعه و پیشرفت است و تا ظهور حضرت ولی عصر (عج) استوار خواهد ماند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس با بیان اینکه انقلاب اسلامی را باید پاس بداریم و ارزش آن را بدانیم افزود: شخصیت امام خمینی(ره)  یک چهره مردمی و جهانی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: ما مدیون نظام جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب اسلامی هستیم و باید در جهت حفظ و حراست از ارزش‌های جمهوری اسلامی و مکتب امام خمینی (ره) کوشا باشیم.

مرودی ادامه داد: امروز با توجه به جوسازی‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی، وظیفه ما نسبت به سال‌های گذشته سنگین‌تر شده است.

سرپرست فرمانداری بندرعباس خاطرنشان کرد: مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان بندرعباس باشکوه برگزار خواهد شد و لازم است همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی نسبت به اطلاع‌رسانی و حضور در این مراسم اقدام کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول