اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

تحصیل ۷۱۹ دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر 719 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم مشغول به تحصیل هستند، گفت: از این تعداد 372 نفر در مقطع کاردانی و 347 نفر در مقطع کارشناسی است.

تحصیل ۷۱۹ دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی عاطفی در گفت‌وگویی خبری، با بیان اینکه در حال حاضر ۷۱۹ دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: از این تعداد ۳۷۲ نفر در مقطع کاردانی و ۳۴۷ نفر در مقطع کارشناسی است.

وی رشته‌های فعال در این مرکز را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: در مقطع کاردانی حرفه‌ای رشته‌های تربیت مربی آموزش‌های شهروندی، مدیریت امور اداری، اطفاء حریق شهری، گردشگری و در مقطع کارشناسی حرفه‌ای نیز رشته‌های معماری طراحی محیط داخلی، مدیریت آموزش‌های شهروندی، مدیریت گردشگری، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث و مدیریت دفتری در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم وجود دارد.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم ادامه داد: در دو نیمسال مهر و بهمن ۱۴۰۰ جمعاً ۲۹۶ پذیرش در مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز آموزشی انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل کیفیت مطلوب آموزشی به لحاظ بهره‌گیری از اساتید مجرب و فضای بسیار خوب آموزشی در بین سایر مراکز علمی کاربردی استان قم، بیشترین جذب در سال ۱۴۰۰ مربوط به مرکز علمی کاربردی شهرداری بوده است.

وی تعداد فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم را موردتوجه قرار داد و گفت: در دو نیمسال مهر و بهمن ۱۴۰۰، تعداد ۳۰۷ نفر در مقاطع کاردانی و کارشناسی فارغ‌التحصیل خواهیم داشت.

انتهای پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول