اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام ۳ هزار مازندرانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: ۳ هزار نفر از مازندرانی‌ها به نظام و انقلاب اسلامی استان برای شرکت در سی‌وسومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام می‌شوند.

اعزام ۳ هزار مازندرانی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران  اظهار کرد: مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه در فرآیند انقلاب شکوهمند اسلامی از جایگاه خاصی برخوردار است.

وی گفت: تکلیف ملی، شرعی و انقلابی ایجاب می‌کند ایام‌الله را گرامی بداریم و باید این روزها را قدر بدانیم؛ چرا که صلابت و اقتدار نظام  در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم‌های این ایام است‌.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه مراسم ۱۴ و ۱۵ خردادماه در همه شهرها، بخش‌ها، روستاها، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن متبرکه سطح استان برگزار می شود، تصریح کرد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه روز عزای عمومی است و همه مسؤولان باید به این مهم توجه کنند.

این مسؤول تصریح کرد: نباید با هجوم مسافران فضا دگرگون شود و همه به این وضعیت توجه کنند.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه مراسم استانی گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خردادماه ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۳ خردادماه با حضور پورمحمدی دبیرکل جمعه روحانیت در مصلای ساری برگزار می‌شود،گفت: براساس هماهنگی از ۱۱ استان برای حضور در این مراسم اعزام صورت می‌گیرد که ۳هزار نفر از مازندرانی‌ها به نظام و انقلاب اسلامی استان برای شرکت در سی و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره) به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول