اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وعده شهردار سی‌سخت به پیمانکاران/صیادی: مثل گذشته برای دریافت مطالبات التماس نخواهید کرد

نشست شهردار سی‌سخت با پیمانکاران پروژه‌های عمرانی جهت تسریع در اجرای پروژه‌های شهری برگزار شد.

وعده شهردار سی‌سخت به پیمانکاران/صیادی: مثل گذشته برای دریافت مطالبات التماس نخواهید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نشست شهردار سی‌سخت با پیمانکاران پروژه های عمرانی شهرداری سی سخت جهت تسریع در اجرای پروژه‌ها در محل شهرداری برگزار شد.

صیادی شهردار سی‌سخت در این نشست گفت: برای پیشبرد عملیات اجرایی پروژه ها این نشست لازم بود چرا که به پایان سال مالی نزدیک می شویم و باید با همفکری همدیگر مشکلات پیش رو را برداریم، امروز به پیمانکار اعلام می کنیم که بیایید کار کنید و پول بگیرید چرا که  پول آماده است در گذشته پیمانکار ابتدا کار می‌کرد بعد با التماس و مشکلات فراوان طلب خود را دریافت می‌کرد لذا اگر به کار سرعت دهید زودتر اعتبار خواهید گرفت.

صیادی اظهار داشت: پروژه‌های آسفالت شروع به کار کرده که امیدواریم با سرعت پیش برودکه اگر عملیات کار به کندی صورت گیرد شهرداری مجبور است پیمانکار جدید بگیرد تا اعتبارات برگشت نخورد، هدف جلسه این است که با همفکری سعی کنیم  به عملیات پروژه ها سرعت بخشیم هر پیمانکاری زودتر نسبت به اتمام پروژه خود اقدام کند سریعتر دستش به پول می‌رسد چرا که اختیار داریم از محل اعتبارات دیگر جابجایی انجام دهیم و با پیمانکار موفق تر تسویه کنیم.

صیادی گفت: اگر اعتبارات را سریعتر جذب کردید و پروژه‌ها را تکمیل کردید ۲۵درصد را جذب می کنیم در غیر این صورت مجبوریم ۲مناقصه دیگر را برگزار کنیم.

شهردار سی سخت اظهار داشت: در حال حاضر۶۰ میلیارد اعتبار داریم، ۹۵میلیارد پروژه برگزار کردیم که اگر تا ۳۱خرداد پروژه ها را تکمیل کنیم، می توانیم ما بقی اعتبارات را جذب کنیم بنابراین می طلبد با تلاش جدی و همتی مضاعف همه دست در دست هم دهیم این اعتبارات برگشت نخورد.

بهشتی مسئول و پیمانکار شرکت هخامنش بتن مهریان گفت: تامین اعتبار برای ما صورت گیرد به سرعت شروع به کار خواهیم کرد و عملیات آسفالت را آغاز خواهیم کرد، چرا که فقط یک دستگاه روزانه ۱۵ میلیون تومان هزینه برای ما در بر دارد.

بهشتی اظهار داشت: ارزش کل پروژه هخامنش بتن مهریان ۳۱میلیارد تومان است که قول می دهم تا روز ۵ تیرماه کل پروژه را تحویل دهم.

الوند مسئول و پیمانکار شرکت بویر الکتریک نورافکن گفت: مبلغ کل پروژه شرکت بویر الکتریک نورافکن ۱۳میلیارد تومان است و در صورت همکاری های لازم سعی خواهم کرد پروژه را به نحو احسن و دقیق اجرا و به اتمام برسانیم.

الوند اظهار داشت: اگر ماشین الات را از بوشهر بیاوریم مناسبت تر است تا از بازار اجاره  بگیریم چرا که ماشین آلات اجاره ای موجود در بازار هزینه های سرسام آوری دارند و برای ما به صرفه نیست، به شرطی که شهرداری قیمت ماشین آلات خود را اصلاح کند که برای ما به صرفه باشد می توانیم از ماشین آلات موجود در شهرداری استفاده کنیم.

الوند در رابطه با مشکلات موجود بر سر راه پروژه اظهار داشت: لوله های باغات کشاورزی که به صورت آزادانه در برخی کوچه های شهر است حتما باید ساماندهی شود، با اداره برق برای ارتفاع سیم های برق چون خطر آفرین است مکاتبه گردد تا اصلاح شود چرا که در صورت بی توجهی باعث قطعی برق و نارضایتی مردم می شود، نخاله های ساختمانی و شن و ماسه ها مانع بزرگی برای کار است که باید هرچه سریعتر نسبت به بارگیری آنها اقدام شود که ما هم بتوانیم با خیال راحت پروژه را با کیفیت هرچه تمام تر به اتمام برسانیم و اگر شهرداری بتواند پیش پرداخت ما را بیشتر کند قطعا ما هم زودتر فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول