اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

«سلام فرمانده» مصداق پاسخ مثبت مؤمنان به فراخوان الهی است/ مسئولان دست ستون پنجم فرهنگی دشمن را قطع کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تمجید از اخلاص دست‌اندرکاران سرود «سلام فرمانده» گفت: همایش‌هایی که برای این سرود برگزار شده و می‌شود، موج جدیدی از قیام فرهنگی برای پاسخگویی به فراخوان پروردگار متعال و امام زمان (عج) است و آیه شریفه «یا ایها الذین آمنوا استجیبوا لله و للرسول اذا دعاکم لما یُحییکم» را تداعی می‌کند.

«سلام فرمانده» مصداق پاسخ مثبت مؤمنان به فراخوان الهی است/ مسئولان دست ستون پنجم فرهنگی دشمن را قطع کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله محسن اراکی امروز در جلسه درس خارج فقه با تشکر از ریاست سازمان صدا و سیما در موضع گیری علیه عملکرد بخش نمایش خانگی و با انتقاد از وضعیت نمایش‌های خانگی اظهار کرد: متأسفانه امروزه ستون پنجم فرهنگی دشمن از طریق نمایش‌های خانگی، جنگی علیه اسلام، هویت ملی و اساس و بنیاد انقلاب اسلامی به راه انداخته که البته افسران و سربازان این جنگ هم شناخته شده هستند.

وی با یادآوری مسئولیت همه مسئولان در برابر این جنگ فراگیر فرهنگی تأکید کرد: امروز هرگونه تقصیر از جانب هر یک از مسئولان در نهادهای مسئول و در برابر این جنگی که علیه هویت و موجودیت ایران به راه افتاده قابل پذیرش نیست و انتظار داریم همه مسئولان و همه نهادهای مربوطه با احساس مسئولیت، به وظیفه خود در دفاع از هویت جامعه اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های الهی ملت پایبند باشند و در برابر این تهاجم ایستادگی کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین افزود: همه مسئولان موظفند دست ستون پنجم فرهنگی دشمن را از سرقت هویت ملی ما کوتاه کنند.

اراکی سپس به وظایف سه قوه در برابر این تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز وظیفه دارد که اقدامات قاطعی در این زمینه انجام دهد.

وی در ادامه به همایش‌های برگزار شده با عنوان «سلام فرمانده» اشاره و از همه دست اندرکاران اجرای این سرود و بازخوانی آن تشکر کرد.

استاد عالی حوزه علمیه قم گفت: باید توجه داشت که در برگزاری این همایش ها، اخلاص موج می زند، ضمن آن که این اخلاص در متن سرود و شیوه اجرای آن نیز دیده می شود.

اراکی مطرح کرد: امیدوایم این دست برنامه‌ها با تلاش و کوشش مداوم هنرمندان دلسوز و متعهد به عنوان سرداران مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن ادامه پیدا کند.

وی افزود: هنرمندان دلسوز و متعهد ما باید همچنان در صحنه حضور داشته باشند و با تکثیر این سبک از برنامه‌ها، تهاجم فرهنگی دشمن را پاسخ دهند.

اراکی در پایان سخنان خود از هنرمندان متعهد و دلسوز درخواست کرد که حضور در صحنه را تا یأس دشمن از دستبرد به هویت ملی و دینی جامعه و منزوی شدن و شکست کامل آنان ادامه دهند.

انتهای پیام/۷۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول