اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ضرب‌الاجل به دستگاه‌های متولی برای بازسازی محورهای سیل‌زده معمولان/خاطیان تحت پیگرد قرار می‌گیرند

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: دستگاه‌های متولی در اسرع وقت و با فوریت نسبت به بازسازی و ترمیم نقاط بحرانی و حادثه‌خیزمحورهای معمولان اقدام نمایند و چنانچه کوتاهی صورت گیرد یا حادثه ای رخ دهد، مقصران تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

ضرب‌الاجل به دستگاه‌های متولی برای بازسازی محورهای سیل‌زده معمولان/خاطیان تحت پیگرد قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، سعید رازانی در جریان بازدید از جاده ارتباطی «بن تومان» و  «امیران» از توابع شهرستان معمولان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محور در بخش معمولان که در سیل ۱۳۹۸ آسیب دیده و تخریب شده بود، تاکنون بازسازی نشده  و به همین علت خطراتی را برای اهالی روستاهای مذکور که از آنجا تردد می‌کنند، ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی هماهنگی قبلی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فرماندار پلدختر و بخشدار معمولان از جاده‌های مذکور بازدید به عمل آمد.

مدیرکل بازرسی لرستان با بیان اینکه در بازدید از جاده «بن تومان» ملاحظه شد، حداقل در دو نقطه وضعیت بسیار بحرانی است، افزود: به علت تردد روزانه اتومبیل‌ها به ویژه مینی‌بوس مدارس، هر لحظه امکان فرو ریختن جاده و سقوط اتومبیل‌ها و وقوع حوادث ناگوار وجود دارد.

رازانی بیان داشت: همچنین در یکی از نقاط مذکور بخشی از جاده به همراه آسفالت آن به صورت نیم‌دایره فرو ریخته که اهالی محل چند سنگ بزرگ را برای جلوگیری از سقوط اتومبیل‌ها قرار داده بودند.

وی به بازدید از جاده امیران نیز اشاره و تصریح کرد: ابتدای مسیر و در جایی که یک طرف آن کوه و طرف دیگر رودخانه با ارتفاع بسیار زیاد قرار گرفته و قسمت زیرین جاده تخریب شده و حفره‌ای بزرگ  در جاده به وجود آمده که در صورت عدم توجه رانندگان و سقوط آنها در داخل حفره، حوادث بسیار ناگوار و تلخی رخ خواهد داد.

رازانی تاکید کرد: دستگاه‌های متولی تا ۲ هفته آینده و با فوریت نسبت به بازسازی و ترمیم نقاط بحرانی و حادثه‌خیز این جاده‌ها اقدام نمایند و چنانچه کوتاهی صورت گیرد یا حادثه‌ای رخ دهد، مقصران تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول