اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شعبه 11 دادگاه تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: در راستای دقت و تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و جلو گیری از اطاله دادرسی شعبه ۱1 دادگاه تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد.

شعبه 11 دادگاه تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در آیین افتتاح شعبه 11 تجدید نظر استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در دادگاه‌های تجدید نظر با افزایش ورودی پرونده مواجه هستیم که با افتتاح شعبه 11 تجدید نظر شاهد تسریع در رسیدگی و کاهش زمان رسیدگی خواهیم بود.
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره افتتاح شعبه جدید تصریح کرد: هدف از فعال کردن این شعبه در حقیقت جلو گیری از اطاله دادرسی و دقت در رسیدگی  به پرونده‌ها است. 
وی با تاکید بر این موضوع که ارتقای کیفیت رسیدگی به پرونده‌ها و صدور آراء در شعب تجدید نظر کمک به اجرای عدالت است، خاطرنشان کرد: در همین راستا یک شعبه به شعب دادگاه‌های تجدید نظر استان اضافه شد. 
صادقی نیارکی اظهار کرد: با افزایش شعب دادگاه‌های تجدید نظر در استان شاهد کاهش وارده به شعب و تسریع در فرایند رسیدگی و صدور آراء خواهیم بود که این امر بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول