اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

اجرای طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی مراکز آموزش علمی کاربردی

طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی در مراکز آموزش علمی کاربردی اجرا شد.

اجرای طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی مراکز آموزش علمی کاربردی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمدفتحیان سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه از اجرایی شدن طرح ملی بازدیدهای نظارتی بین استانی، به منظور دریافت آخرین اطلاعات مراکز آموزش علمی کاربردی در سراسر کشور خبر داد.
فتحیان در این زمینه اظهار داشت: این طرح با حمایت و مشارکت واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی و در یک بازه زمانی محدود ده روزه در اردیبهشت ماه سال جاری انجام شد.
وی افزود: تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی به لحاظ شاخص‌های نظارتی مهم ، مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفتند که اطلاعات دریافتی پس از پالایش و تحلیل به عنوان مبنایی برای آسیب شناسی و تشخیص نواقص و رفع مشکلات احتمالی در برخی از مراکز آموزشی و برنامه ریزی برای توسعه کمی و کیفی آن‌ها خواهد بود. 
سرپرست معاونت نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: اطلاعات اخذ شده برای تصمیم‌سازی در رابطه با پذیرش دانشجو در تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی در مهرماه سال جاری مورد استفاده قرار گرفته و تلاش داریم با بهره‌گیری از همه ارکان نظارتی دانشگاه در سطح کشور ، بتوانیم تحقق مناسب سیاست‌های زیرنظام علمی کاربردی کشور را در راستای ایجاد اشتغال پایدار در کشور رصد کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول