اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

هرمزگان 11 روز میزبان 3 کاروان رضوی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در این استان گفت: این جشنواره به مدت یازده روز، با حضور سه کاروان رضوی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

هرمزگان 11 روز میزبان 3 کاروان رضوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسماعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و دبیر ستاد رئیس ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان امروز در نشست خبری با بیان این که این جشنواره به مدت 11 روز، با حضور سه کاروان رضوی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، عنوان کرد: ارادات مردم هرمزگان به اهل بیت و پیروان ایشان، اثبات شده است.

وی افزود: حضور پرشور مردم استان در تشییع و خاکسپاری شهید گمنام نیز در روزهای اخیر نشاندهنده دلدادگی مردم هرمزگان به اهل بیت و راه شهدا و ایمان به راه حق است.

جهانگیری بیان کرد: هر ساله در دهه کرامت جشن‌های مردمی در سراسر کشور برگزار می‌شود و استان هرمزگان از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد حضرت رضا(ع) ویژه‌برنامه‌های متنوعی را همچون جشنواره زیر سایه خورشید خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان همچنین یکی دیگر از برجسته‌ترین برنامه‌ها که همزمان با دهه کرامت شروع می‌شود را جشنواره آسمان هشتم عنوان کرد و گفت: میزبانی در بخش‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و ورزشی، روستای کردر رضوی میناب است.

دبیر ستاد دهه کرامت در استان در پایان اشاره داشت: علاقه‌مندان به ساحت حضرت می‌توانند از طریق تبلیغات محیطی و فضای مجازی در هر شهرستان از برنامه‌های مختلف جشنواره اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/ 3728

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول