اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای 200 رویداد رضوی در 13 شهرستان هرمزگان

دبیر ستاد رئیس ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان گفت: 200 رویداد رضوی در 13 شهرستان هرمزگان از 10 تا 21 خرداد برگزار می‌شود.

اجرای 200 رویداد رضوی در 13 شهرستان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی رجبیان، دبیر ستاد رئیس ستاد برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید هرمزگان در یک نشست خبری اظهار کرد: جشنواره زیرسایه خورشید از ۱۰ الی ۲۱ خردادماه، با حضور سه کاروان رضوی با محوریت شرق، غرب و مرکز استان هرمزگان و پوشش ۱۳ شهرستان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این جشنواره با شعار «هر چه دارم از تو دارم» به مثابه زیارت است و اتصال محب به حضرت توسط خادمین حضرت برقرار می‌شود.

رجبیان یکی از اهداف برگزاری جشنواره زیرسایه خورشید را توسعه و ترویج سبک زندگی و سیره حضرت رضا(ع) دانست و عنوان کرد: مبلغینی که در این جشنواره حضور خواهند داشت، از سیره حضرت و کرامات امام رضا (ع) برای مردم می‌گویند. همچنین از دیگر نقاط مثبت حضور این کاروان، ایجاد وحدت و مودت و میزبانی اهل تسنن استان است.

وی با بیان اینکه این کاروان متشکل از خادمین حضرت، پرچم حرم رضوی و مبلغین است، افزود: قریب به ۲۰۰ رویداد با عناوین مختلف در این 11 روز به اجرا در می‌آید.

رجبیان در پایان تصریح کرد: از برنامه‌های این جشنواره می‌توان به دیدار با خانواده شهدا توسط خدام، عیادت از بیماران، حضور در مناطق محروم، سرکشی از خانواده‌های ایتام، حضور در مناطق نظامی، ندامتگاه‌ها، جمع نخبگان و اصناف استان و جشن‌های ازدواج آسان اشاره نمود. طرح محله‌های امام رضایی و حضور ۱۶ محله بندرعباس به‌عنوان الگو، برنامه خادمیاران رضوی و نمایش کودک و نوجوان در میناب، سیریک و بشاگرد از دیگر ویژه برنامه‌های اجرایی در این ایام است.

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول