اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جشنواره «سه‌شنبه‌های بانشاط» در سمنان برگزار می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت: جشنواره «سه‌شنبه‌های بانشاط» همراه با برنامه‌های فرهنگی ورزشی در محله‌های مختلف شهر سمنان برگزار می‌شود.

جشنواره «سه‌شنبه‌های بانشاط» در سمنان برگزار می‌شود

امیر نجم سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: جشنواره «سه‌شنبه‌های بانشاط» همراه با برنامه‌های فرهنگی ورزشی با هدف ایجاد همبستگی اجتماعی، نشاط و همدلی خانواده‌ها در محله‌های مختلف شهر سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در محله‌های مختلف شهر سمنان در سه‌شنبه‌های هر هفته برگزار می‌شود، ادامه داد: سه‌شنبه‌های بانشاط در خیابان ورزش از سه‌شنبه دهم خردادماه در بلوار آیت‌الله عالمی آغاز می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با اشاره به اینکه این سازمان در نظر دارد با ایجاد فضایی بانشاط با هم بودن و همبستگی را میان خانواده‌ها تقویت کند، تصریح کرد: در این جشنواره برنامه‌های متنوع فرهنگی ورزشی اجرا می‌شود.

نجم، ایجاد نشاط و شادابی، حفظ آمادگی جسمانی، افزایش توان روحی و ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ایجاد مودت و دوستی و ارتقای سطح سلامت را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی با اشاره به فراهم کردن شرایط برای رشته‌های مختلف ورزشی در این جشنواره، خاطرنشان کرد: بازی‌های طناب‌کشی، دارت، هفت‌سنگ، بازی با حلقه، بدمینتون، پرتاب توپ به حلقه بسکتبال و پنالتی از ورزش‌های این برنامه است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سمنان بیان کرد: با توجه به سبک زندگی خانواده‌ها در دنیای امروزی، ایجاد فضای متنوع ورزشی همراه با نشاط و سلامت از مهم‌ترین مقوله‌هایی است سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در دستور کار قرار داده است.

نجم افزود: جشنواره فرهنگی ورزشی در سه‌شنبه‌ها با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، هیأت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان سمنان، تربیت بدنی سپاه شهرستان سمنان، اداره ورزش و جوانان این شهرستان، سازمان بسیج شهرستان و هیأت ورزش‌های همگانی شهرستان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول