اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

« تعلیم و تربیت» پایه و اساس جامعه است

فرماندار شهرستان قزوین گفت: بنای ما بر تقویت آموزش و پرورش است و باید در عمل ثابت کنیم که تعلیم و تربیت پایه و اساس است.

« تعلیم و تربیت» پایه و اساس جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس کاظمی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قزوین در جلسه شورای آموزش و پروش این شهرستان اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا طعم شیرین خدمت مدیران جهادی و انقلابی را به کام جامعه بچشانیم و این باور را بوجود بیاوریم که با این نگاه های وسیع و بزرگ با منابع و اعتبارات اندک نیز می توانیم کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

وی افزود: در یک دهه گذشته به هر دلیلی قطار انقلاب اسلامی را در ایستگاه هایی، ناجوانمردانه متوقف کردند، اگر به شعارهای فطری انقلاب برگردیم این توقف هایی که به وجود آمد و آسیب هایی که وارد شد را می توانیم جبران کنیم.

کاظمی تصریح کرد: مهم این است که جریان مومن به انقلاب این روحیه و باور را دائم در وجود خود تقویت کند و دیگران را به همین رویکرد دعوت کند.

فرماندار قزوین با اشاره به وجود مشکلات فراوان در آموزش و پرورش افزود: کارهای انجام نشده و راه طی نشده بسیار فراوان داریم، به تعبیر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: با حضور نیروی جوان، پرانگیزه، دانا، پای کار، جهادی و انقلابی این فاصله ها را می شود طی کرد.

کاظمی ادامه داد: امروز در فضای آموزش و پرورش فارغ از نگاه ها و رقابت های سیاسی به اتکاء به همین جمع فرهیخته و باتجربه می شود فرصت ها و ظرفیت را را گرد هم آورد، نگاه های سیاسی به آموزش و پرورش لطمات فراوانی وارد کرده است و نباید اجازه دهیم این مسیر ادامه یابد و این فضا باید به گفتمان غالب تبدیل شود.

فرماندار قزوین بیان کرد: بنای ما بر تقویت آموزش و پرورش است و باید در عمل ثابت کنیم که تعلیم و تربیت پایه و اساس است و از خداوند متعال توفیق می خواهیم ما را در این مسیر یاری رساند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول