اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خزعلی: برنامه‌هایی جهت حمایت روانی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل انجام خواهد شد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: هماهنگی مناسبی را با روانشناسان و مشاوران داشتیم تا بتوانیم پوشش روحی و معنوی خوبی را در این فضا داشته باشیم.

خزعلی: برنامه‌هایی جهت حمایت روانی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب‌دیده متروپل انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نشست انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با روانشناسان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور معاون بهداشت، دانشجویی و فرهنگی و جمعی از مدیران گروه‌های ستادی در سالن اجتماعات معاونت بهداشت این دانشگاه برگزار شد.

هدف از این نشست اجرای برنامه‌های حمایتی روانی و اجتماعی از خانواده‌های آسیب‌دیده و بازماندگان حادثه متروپل آبادان بود.

انیسه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در این نشست اظهار کرد: باید برای ابراز همدردی مردم، مصیبت‌زده خدمت آن‌ها می‌رسیدم و در کنار رساندن پیام تسلیت رئیس جمهور و همدردی وی که گفتند پیگیر امور تا حصول نتیجه هستند، بتوانیم بخشی از آلام مردم حادثه‌دیده آبادان را تسکین بدهیم.

وی اضافه کرد: در این جلسه هماهنگی مناسبی را با روانشناسان و مشاوران داشتیم تا بتوانیم پوشش روحی و معنوی خوبی را در این فضا داشته باشیم.

خزعلی ادامه داد: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمادگی بسیار خوبی را برای همکاری در این حوزه داشت و با وجود اینکه شب گذشته روانشناسانی از تهران آماده عزیمت به این شهرستان بودند ولی آبادانی‌ها پیام دادند که به لحاظ نیروی انسانی متخصص مشکلی وجود ندارد و اگر بعدها کمبودی احساس شد از پایتخت نیز نیروی روانشناس به این منطقه اعزام می‌شود.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: در ادامه سفر به آبادان بازدیدهایی انجام شد تا از خانواده‌هایی که سرپرست خود را در این مصیبت از دست دادند حمایت معنوی و مادی لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول