اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آتش‌نشانان شیرازی همگام با امدادگران در متروپل

دو اکیپ تخصصی سازمان آتش‌نشانی شیراز پس از وقوع حادثه ریزش متروپل راهی آبادان شدند و تا این لحظه همگام با سایر امدادگران در حال خدمت‌رسانی هستند.

آتش‌نشانان شیرازی همگام با امدادگران در متروپل

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بیش از یک هفته از حادثه دلخراش ریزش متروپل در آبادان می‌گذرد و تاکنون حدود ۳۰ نفر، قربانی این حادثه شده‌اند.

از همان ابتدای این اتفاق، سازمان آتش‌نشانی شیراز به‌عنوان استان معین خوزستان نسبت به اعزام نیروهای امدادی به متطقه اقدام کرد و آتش‌نشانان غیور شیرازی با جان‌نثاری به صورت شبانه‌روزی در حال آواربرداری در متروپل هستند.

در این راستا رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، که خود در آبادان حضور دارد، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار فارس اظهار داشت: از دومین روز وقوع این حادثه دلخراش با هماهنگی استانداری فارس و شهرداری شیراز دو اکیپ تخصصی آواربرداری و واکنش سریع ما به آبادان اعزام شدند.

محمدهادی قانع با اشاره به اینکه استان فارس معین استان خوزستان است، افزود: نیروهای اعزامی آتش‌نشانی شیراز در ضلع جنوبی متروپل که یکی از سخت‌ترین نقاط است در حال آواربرداری هستند.

وی با اشاره به تجربه بالای این گروه گفت: آتش‌نشانان شیرازی مستقر در متروپل تاکنون ۸ جسد را از زیر آوار پیدا کرده‌اند.

قانع ادامه داد: تیم ۱۳ نفره فعلی حدود ۶ روز است که بدون استراحت و به صورت شبانه‌روزی در حال امدادرسانی و آواربرداری هستند و امروز با افراد دیگری جا به جا خواهند شد.

رئیس آتش‌نشانی شیراز با اشاره به همکاری هماهنگ همه تیم‌های اعزامی از استان‌های دیگر و حتی شهرهای کوچک مجاور گفت: اکنون با توجه به حضور نیروهای نظامی نسبت به روزهای اول نظم و امنیت خوبی بر فضا حاکم است و امدادگران با سرعت بیشتری در حال خدمت هستند.

وی تاکید کرد: به دلیل حجم خسارت و ناپایداری سازه‌ها خطر جدی امدادگران را تهدید می‌کند پس هرگونه اقدام غیر تخصصی حادثه‌ دیگری در پی خواهد داشت بنابراین تخصص تیم های امدادگر در این شرایط حرف اول را می‌زند.

لیست نفرات و خودرو اعزامی جهت ماموریت ریزش ساختمان در شهر آبادان:
1-احمدرضا قائد عبدی
2-مرتضی زمانی 
3-مجتبی وزیری
4-مهدی لطفی پور 
5-رسول دارابی
6.محمدرضا منفردی
7.فرزاد حاجی رضایی
8.جواد رضایی
9.محتبی مودیان
10. امیر علی دری
11.مهدی زارع
12.سجاد نبیی
13.محمدهادی قانع

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول