اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

نشست ترسیم آینده فرهنگی کشور برگزار می‌شود

سومین نشست از سلسله نشست‌های آفا(ترسیم آینده فرهنگی کشور) با هدف ترسیم چشم انداز برای حکمرانی مطلوب فرهنگی کشور به همت ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

نشست ترسیم آینده فرهنگی کشور برگزار می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سومین نشست از سلسله نشست‌های آفا(ترسیم آینده فرهنگی کشور) با هدف ترسیم چشم انداز برای حکمرانی مطلوب فرهنگی کشور و با عنوان متاورس و آینده فرهنگی ایران روز دوشنبه نهم خرداد ماه به همت ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
با توجه به اهمیت و ضرورت فوق العاده بالای ترسیم سند چشم انداز در پیشبرد اهداف، رسالت و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت ترسیم چشم اندازها و اهمیت بالای آن در زمینه پیشرفت و توسعه کشور، سلسله نشست‌های علمی آفا با عنوان  آفا: ترسیم آینده فرهنگی کشور، از سوی ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.
هدف از برگزاری این سلسله نشست‌ها تدوین و ترسیم وضعیت آینده فرهنگی کشور می‌باشد که  جلسات مقدماتی تبیین مقدمات و ملزومات ترسیم آن برگزار گردیده و برنامه‌ریزی‌های اولیه هم در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده است.
سلسله نشست‌های مذکور در واقع گام‌های عملیاتی در جهت تبیین و روشن ساختن شیوه ترسیم آینده فرهنگی کشور می‌باشد.
در همین راستا سومین نشست از این سلسله نشست‌ها، با عنوان متاورس و آینده فرهنگی ایران  از سوی دفتر رصد پایش و آینده نگاری فرهنگی برگزار می‌شود.
علاقمندان می‌توانند ساعت ۱0 صبح روز دوشنبه 9 خرداد ماه ۱۴۰۱، به نشانی sccr.ir/r/farhang مراجعه و به صورت برخط در این نشست شرکت کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول