اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟

اگر برای خرید دوربین مداربسته به بازار رفته باشید، حتما دیده اید که بیش از 50 برند دوربین مداربسته در بازار ایران وجود دارد که برخی از آن ها شاید حتی نامشان هم به گوشتان نخورده باشد.

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟

تنوع برند باعث سردرگمی خریداران می شود. عمده محصولات دوربین مداربسته در ایران شامل برند های هایک ویژن، داهوا، سونی، پاناسونیک، سامسونگ، بوش، زومیکس، های لوک، اکسیس، شیائومی، برایتون و چند برند دیگر است.

در ادامه این مطلب از فروشگاه دوربین استور می خواهیم شما را با ویژگی های مختلف برند های دوربین مداربسته آشنا کنیم تا در هنگام خرید دوربین مداربسته تصمیم بهتری بتوانید بگیرید. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد خرید دوربین مداربسته می توانید با کارشناسان فروشگاه دوربین استور تماس بگیرید. همچنین برای مشاهده قیمت های به روز دوربین مداربسته می توانید به وبسایت فروشگاه دوربین استور به نشانی https://doorbinstore.ir مراجعه نمایید.

جهت خرید و مشاوره دوربین مداربسته از فروشگاه دوربین استور با شماره تلفن 09909219648 تماس بگیرید

دوربین مداربسته هایک ویژن

هایک ویژن یکی از بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی، امنیتی و مداربسته در دنیا است که از تنوع محصول بالایی برخوردار است. شرکت هایک ویژن در سال 2001 میلادی در چین تاسیس شده و تا امروز برترین برند در زمینه ی محصولات امنیتی و حفاظتی در جهان بوده است. هایک ویژن عمده ی بازار دوربین مداربسته را در دست دارد. محصولات هایک ویژن کیفیت فوق العاده خوبی دارند و از ارزش خرید بالایی در برابر قیمت برخوردارند. محصولات هایک ویژن شامل دوربین مداربسته آنالوگ، دوربین مداربسته آی پی (تحت شبکه)، دستگاه های ضبط تصاویر آنالوگ ( دستگاه DVR ) و ... است. دوربین های هایک ویژن برای استفاده خانگی، شرکتی و صنعتی مناسب هستند.

جهت نمایش قیمت و لیست هایک ویژن روی لینک زیر کلیک کنید

https://doorbinstore.ir/category/hikvision

دوام و طول عمر بالای دوربین های مداربسته از مهم ترین ویژگی های این برند است. برخی محصولات هایک ویژن دارای قابلیت هایی مانند تجزیه و تحلیل تصاویر (تشخیص عبور از خط و تشخیص چهره از طریق هوش مصنوعی) هستند. لنز دوربین های مداربسته هایک ویژن بسیار با کیفیت بوده و کیفیت تصویر مطلوبی را ارائه می دهد. بیشتر محصولات هایک ویژن از استانداردهایIP66 ، IP67 (ضد آب و گرد و غبار) پشتیبانی می کنند. دوربین های هایک ویژن امکان دسترسی به تصاویر از راه دور بر روی گوشی موبایل یا تبلت را فراهم کرده اند.

از معایب محصولات هایک ویژن این است که تعداد مدل هایی که همزمان با تصویر، صدا را نیز ضبط می کنند در برند هایک ویژن محدود است و باید میکروفن به صورت جداگانه نصب شود.

دوربین مداربسته داهوا

داهوا هم مانند هایک ویژن از برند های معتبر در جهان است که سهم زیادی از بازار دوربین مداربسته را به خود اختصاص داده است. داهوا همیشه جدید ترین تکنولوژی ها را در محصولات خود به کار می برد. ارائه تصاویر با کیفیت یکی از ویژگی ها مهم دوربین های مداربسته داهوا است. از معایب دوربین های داهوا می توان به محدودیت در پهنای باند و قیمت نسبتا بالای محصولات اشاره کرد.

دوربین مداربسته سونی

سونی از برند های قدیمی ژاپنی است که امروزه بیشتر دوربین مداربسته آی پی (تحت شبکه) تولید می کند و تولید دوربین مداربسته آنالوگ را متوقف کرده است. سونی یکی از بزرگترین تولید کنندگان لنز دوربین مداربسته در دنیا است. قیمت بالای محصولات سونی باعث شده خریداران کمی به سراغ این برند بروند و از ارزش خرید کمی در برابر قیمت برخوردار است. دوربین های سری E سونی از قابلیت صدای دو طرفه برخوردار هستند.

دوربین مداربسته های لوک

های لوک یکی از برند های پر طرفدار در بازار دوربین مداربسته است. برند های لوک در سال 2018 توسط شرکت هایک ویژن معرفی شد. دوربین های مداربسته های لوک کیفیت تصویر بالایی دارند و در دو سری آنالوگ و آی پی تولید می شوند. محصولات های لوک ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتشان دارند. هدف هایک ویژن از معرفی محصولات های لوک، رقابت با محصولات میان رده در کشور های مختلف جهان است. در واقع محصولات های لوک، محصولات اقتصادی و به صرفه ای هستند.

دوربین مداربسته زومیکس

برند زومیکس یک برند با محصولات با کیفیت و دارای قابلیت های فراوان است. محصولات زومیکس ارزش خرید بالایی نسبت به قیمتشان دارند. یکی از محصولات پر فروش زومیکس، دوربین پلاک خوان زومیکس مدل zo-p827 است که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم.

در این قسمت می خواهیم به معرفی پرفروش ترین مدل های دوربین مداربسته و قابلیت های آن ها بپردازیم. اگر به دنبال بهترین مارک برای خرید دوربین مداربسته هستید و از نظر هزینه کردن مشکلی ندارید، داهوا و هایک ویژن بهترین برند های دوربین مداربسته در بازار هستند.  اگر هم نمی خواهید آن قدر هزینه کنید، های لوک و زومیکس گزینه های خوبی هستند. برای خرید این محصولات می توانید به وبسایت فروشگاه دوربین استور مراجعه نمایید و با شماره تلفن های مندرج در سایت تماس بگیرید.

دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IT5

این محصول هایک ویژن کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی و با رزولوشن 1930 × 1088 دارد و از نوع دوربین های آی پی و اتصال آن باسیم (BNC) می باشد. این محصول دارای قابلیت دید در شب و استاندارد ip66 نیز می باشد. همچنین این دوربین قابلیت چرخش Pan نیز دارد.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1200DP

این محصول بولت داهوا 2 مگاپیکسلی بوده و رزولوشن آن 1080P و 30 فریم بر ثانیه است. این محصول دید در شب بوده و تصاویر بسیار با کیفیتی را در محیط های تاریک ارائه می کند. همچنین این محصول دارای قابلیت بزرگنمایی دیجیتال می باشد. اتصال آن نیز از طریق سیم (BNC ) می باشد.

دوربین مداربسته زومیکس مدل zo-p827

این محصول یک دوربین مداربسته پلاک خوان با قابلیت اتصال به نرم افزار پلاک خوان و ثبت پلاک در سرعت های بالا (90 کیلومتر در شب – 120 کیلومتر در روز) و در نور بسیار کم است . این محصول دارای قابلیت wdr (تفکیک نور) و hdr می باشد. این دوربین نسبت به رقبای خود دارای قیمت بسیار مناسبی است. برای مشاهده نمونه تصویر و خرید این دوربین پلاک خوان می توانید به وبسایت دوربین استور مراجعه نمایید.

جهت خرید و مشاوره دوربین مداربسته از فروشگاه دوربین استور با شماره تلفن 09909219648 تماس بگیرید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول