اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در جشنواره کارتون‌های هند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در مسابقات بین‌المللی کارتون هند خبر داد.

درخشش کاریکاتوریست نهاوندی در جشنواره کارتون‌های هند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، امیر بحیرایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: احسان چراغی کاریکاتوریست برجسته نهاوندی که دارنده چندین عنوان برتر در مسابقات بین‌المللی کاریکاتور است این بار توانست رتبه برگزیده جشنواره کاریکاتور هند با موضوع سیاسی را کسب کند.

وی افزود: جشنواره بین‌المللی کارتون‌های سیاسی یادبود maya kamath هر ساله در کشور هند برگزار می شود که جشنواره امسال به مناسبت آغاز پانزدهمین سالگرد گالری کارتون هند IIC و نمایشگاه کاریکاتورهای خارجی از ۲۱ اوت ۲۰۲۱ آغاز به کار کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند با بیان اینکه این رویداد هنری یکی از معتبرترین جشنواره‌های بین‌المللی است افزود: از بین آثار ارسالی از سراسر جهان به دبیرخانه جشنواره، کاریکاتور هنرمند نهاوندی موفق به کسب عنوان شد و در بین برترین‌های جشنواره قرار گرفت.

وی واکنش به رویدادهای جهانی و دغدغه‌مند بودن نسبت به مسائل روز جهان را از ویژگی‌های این هنرمند عنوان کرد و گفت: چراغی یکی از هنرمندان برجسته کشوری در حوزه کاریکاتور است که همواره در جشنواره های بین المللی به نوعی اعتراض خود را به حاکمیت سلطه‌گرایانه جهان در قالب کاریکاتور بیان کرده است.

بحیرایی در پایان گفت: کاریکاتورهای منتخب مسابقه جوایز یادبود Maya Kamath شامل کارتون‌های برندهٔ جایزه ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ برای عموم دایر است.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول