اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر کارآفرینی

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد عهد کرده است در پساچهل سالگی و در گام دوم فعالیتش در مسیر کارآفرینی گام بردارد.

حرکت دانشگاه آزاد در مسیر کارآفرینی

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاحیه رویداد عصر امید که عصر امروز در محل مصلای تهران برگزار شد، دانشگاه آزاد را مولود انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این دانشگاه با زیرساخت‌های منحصربه‌فرد، دانشگاهی بی‌نظیر در منطقه غرب آسیاست که اکنون ۳۰ هزار عضو هیأت علمی، ۶ میلیون فارغ‌التحصیل و یک میلیون دانشجو دارد و سرمایه ارزشمندی برای کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: دانشجویان در دانشگاه آزاد ابتدا رشته و سپس واحد دانشگاهی را انتخاب می‌کنند در صورتی که در دانشگاه‌های دولتی برعکس است و دانشجویان ابتدا دانشگاه و بعد رشته را انتخاب می‌کنند، ویژگی دانشجویان دانشگاه آزاد سبب شده که راه‌اندازی کسب و کارها در این دانشگاه رونق داشته باشد به طوریکه اساتید دانشگاه به دنبال رفع نیازهای کشور هستند و کسب‌وکار ایجاد کرده‌اند.

دهقانی فیروزآبادی گفت: این دانشگاه تمام امکانات از جمله آزمایشگاه تا فضای استقرار کسب و کارها، کتابخانه و خوابگاه را در اختیار دارد و در رویداد عصر امید هزار ایده، هزار شرکت دانش‌بنیان و هزار آزمایشگاه از دانشگاه آزاد حضور دارند، همچنین در این رویداد ۲۰ صندوق پژوهش با سرمایه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان حاضر هستند.

وی تأکید کرد: دانشگاه آزاد عهد کرده است در پساچهل سالگی و در گام دوم در مسیر کارآفرینی گام بردارد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول