اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهید رودکی بانی ابداعات نوین عملیاتی بود

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی سالروز شهادت شهید حاج عبدالله رودکی را گرامیداشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: شهید رودکی بانی ابداعات نوین عملیاتی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی در آستانه فرا رسیدن نهم خرداد ماه سالروز شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام ، شهید حاج عبدالله رودکی از این شهید بزرگوار به مبتکر ابداعات نوین عملیاتی در نیروی دریایی سپاه یاد کرد.

متن کامل پیام سردار تنگسیری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ.»
« هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.» (سوره مبارکه آل عمران آیه۱۶۹)

غروب  نهم خرداد ماه سال ۱۳۷۹ یادآور  سالروز شهادت سردار دریادل دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی «دریادار  پاسدار حاج عبدالله رودکی»  می باشد که به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، خانواده معزز، آحاد رزمندگان جبهه مقاومت، پاسداران غیور انقلاب اسلامی، مردم ولایتمدار ایران اسلامی به خصوص مردم نجیب و شهید پرور استان فارس،خاصه شهر شیراز تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

این سردار خوشنام و مجاهد فی سبیل الله در طول تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب اسلامی و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی این سرزمین به‌ویژه در مصاف با استکبار جهانی از جنگ تحمیلی هشت ساله تا همراهی با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در شکل گیری جبهه مقاومت، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت بود و با صفا و صمیمیت و روح متعالی، همیشه در مسیر تعالی اسلام و انقلاب اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی مخلصانه انجام وظیفه می نمود.

 نگاه خاص و راهبردی شهید رودکی نقشی تعیین کننده  در دفاع مقدس و شکل گیری یگان‌های غواصی و شناورهای  تندرو سپاه داشت و در تشکیل سازمان جبهه مقاومت نیز از طراحان و همیاران سیدین حزب الله لبنان( سیدعباس موسوی و سید حسن نصرالله) بود و امروز تاثیر اندیشه‌ها و تاکتیک های ابداعی او در سراسر جبهه مقاومت ، برای تربیت شدگانش راهگشا و پیش برنده است.

اخلاص، عبودیت، مردانگی، شجاعت و ولایتمداری این شهید والامقام همیشه برای همرزمانش الگویی شایسته و حتی در جامعه بیرون از سپاه نیز فردی مردمدار، مهربان، محروم نواز و ملجأ راهگشا و امید بخش برای محرومین و اقشار ضعیف جامعه  بود.

ایشان با اینکه طراح سازمان رزم و عملیات نوین نیروی دریایی سپاه بود، برای تسلیح نمودن شناورهای تندرو به راکت ها و موشک‌های هدایت شونده و راه اندازی پدافند هوایی و شکل گیری هسته اولیه جبهه مقاومت، تلاش های موفقیت آمیزی انجام داد و از روی اخلاص و نیت پاکی که داشت هیچگاه خود را بانی این ابداعات نوین معرفی ننمود و با اخلاص، تدین و محبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت بویژه حضرت زهراء(سلام الله علیها) با همراهی رزمندگان دریادل، به مجاهدت فی سبیل الله در دفاع مقدس گام بر می داشت.

اینجانب بر روح پرفتوح این سردار شجاع، با اخلاص و ولایتمدار، بهترین درودها و صلوات تقدیم می کنم و برای ایشان، رضوان و جنت الهی و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) از خداوند سبحان مسألت می نمایم.

روحش شاد و راهش پر رهرو و نورانی باد. 

انتهای پیام/ 3728

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول