اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رجب زاده: الهویی را به عنوان فوتبالیست نمی‌شناسم/ ندیده بودم کنار قلعه نویی آدم بی ادبی باشد

مربی تیم فوتبال هوادار گفت: مانند بازی قبلی فاقد انگیزه بودیم و در روزی که موقعیت‌های خوبی داشتیم نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

رجب زاده:  الهویی را به عنوان فوتبالیست نمی‌شناسم/ ندیده بودم کنار قلعه نویی آدم بی ادبی باشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمدحسن رجب‌زاده پس از شکست 2 بر صفر گل گهر مقابل هوادار در نشست خبری اظهار داشت: به باشگاه گل‌گهر سیرجان، مجموعه خوب‌شان و امیر قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. مانند بازی قبلی فاقد انگیزه بودیم و در روزی که موقعیت‌های خوبی داشتیم نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی درباره دلیل باقی ماندن هوادار در لیگ برتر و برنامه‌های این تیم برای فصل آینده، گفت: اکنون نمی‌خواهم حرف از استراتژی بزنم. استراتژی برای هر بازی متفاوت است اما فلسفه ما در کل فصل تعریف می‌شود. فلسفه ما این بود در لیگ برتر بمانیم و بازی‌های خوبی انجام بدهیم. 

مربی تیم فوتبال هوادار اضافه کرد:  به حدی عصبانی هستم که نمی‌خواهم بحث این چیزها را کنم. فوتبال ما کجا دارد می‌رود. نمی دانم مربی گل گهر فوتبالیست بوده است؟ در تیم‌هایی بازی کرده ام که سقوط کرده اند مثل ابومسلم و پیام. حتی در تیمی مثل سپاهان هم که سه فصل قهرمان لیگ شده بازی کردم. از بعد بازی تراکتور تیم ما از لحاظ انگیزشی به شکلی پیش رفت که بازیکنان فکر کردند کار تمام است. در این موضوع هم ما مقصر هستیم. بازیکنان فکر کردند فقط هدف ما این بود فقط در لیگ بمانیم و پس از این اتفاق انگیزه لازم را برای سایر بازی‌ها نداشتیم.

رجب زاده افزود: می‌خواهم بدانم سعید الهویی چه فکری با خودش کرده که به رضا عنایتی بی‌احترامی می‌کند. در خودش چه دیده است؟ او قطعا فوتبالیست نبوده زیرا اگر فوتبالیست بودم وی را می‌شناختم.  چه زمانی که در لیگ بازی می‌کردم و شاگرد قلعه نویی بودم و چه اکنون که مربیگری می‌کنم، ندیده بودم وی فرد بی ادبی را کنار خودش داشته باشد. اصلا او کجای فوتبال بوده است. نمی‌دانم بلندگو آیا کنار زمین بود. اگر بوده باشد  عالی است. وقتی عنایتی شاگرد قلعه نویی بود، اینگونه با رضا صحبت نمی‌کرد. الهویی کجای فوتبال بوده که اینگونه با عنایتی صحبت می‌کند. حرف فاجعه ای زد که نمی توانم آن را بگویم. عنایتی را فرد بااخلاقی می‌شناسم و گفتم با شنیدن این حرف کار فیزیکی انجام می‌دهد. خیلی خودش را خوب نگه داشت. اگر من بودم کار دیگری می‌کردم.

مربی هوادار تصریح کرد: حدود دقیقه 80-70 توپ در کنار زمین بود. ناگهان الهویی برگشت و به داور چهارم پرخاش کرد. وقتی عنایتی گفت چه می‌گویی به او هم بی‌ادبی کرد. قلعه نویی همیشه حرف از مرام و معرفت می‌زند. تعجب می‌کنم چگونه اینم فرد اکنون کنار قلعه نویی است. من کامل او را می‌شناسم و افتخار می‌کنم شاگردش بوده ام. همیشه از قلعه نویی که قابل تعریف است تعریف کردم ولی هنوز که هنوز استن نمی‌فهمم چرا الهویی کنارش است.

وی ادامه داد: از رختکن تا سالن کنفرانس خودم را می‌خوردم. حتی سرمربیان لیگ برتری یک صدم این بی احترامی را به عنایتی نکرده بودند اما این فرد غیرفوتبالی چنین کاری انجام داد.  چگونه رسانه ها به او اجازه می‌دهند چنین کارهایی کند. کجای ورزش ما بوده که این حرف زشت را به آقای گل تمام ادوار لیگ می زند. باید هم وضعیت فوتبال ما با حضور چنین افرادی اینگونه باشد. یک نفر از بیرون می‌آید و به کسی که میلیون‌ها نفر را خوشحال کرده است راحت بی‌احترامی می‌کند اما کک هیچکس نمی‌گزد.

مربی تیم هوادار عنوان کرد: البته قلعه نویی در آخر بازی خیلی از این کار ناراحت بود اما با ناراحتی کاری از دستش برنمی‌آید.

رجب زاده درمورد نکات فنی بازی هوادار و گل گهر، توضیح داد:  اصلا آن تیم شروع نیم فصل دوم  و نیم فصل اول نبودیم. به هر حال تازه وارد لیگ برتر شده ایم و همچنان ما و بازیکنان، مشغول یادگیری هستیم. ما هم مشغول کسب تجربه هستیم و باید چیز به خودمان اضافه کنیم. شاید کم کاری از ما بوده و باید مسائلی را به بازیکنان می‌گفتیم. 14 بازیکن ما لیگ یکی هستند. هنوز این طرز تفکر برای ما جا نیفتاده است اما قطعا برای فصل آینده تیم بسیار بهتر و با تجربه تری خواهیم بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول