اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

تأکید دادستان تهران بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان دادرسی

دادستان عمومی و انقلاب تهران بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار تأکید کرد.

تأکید دادستان تهران بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان دادرسی

به گزارش خبرگزاری فارس، علی صالحی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در بازدید سرزده از دادسرای ناحیه 12 تهران بر تسریع در رسیدگی های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

دادستان تهران باحضور در بخش های مختلف دادسرای ناحیه 12، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده های قضایی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه ها و تذکرات لازم را با هدف بهبود روند امور، خطاب به کارکنان و مسئولان دادسرا ارائه کرد.

دادستان تهران در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎‌های بایگانی تأکید کرد و اظهار کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، همه تلاش خود را در جهت تسریع در رسیدگی ها  و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان تهران همچنین در دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، ضمن استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول