اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز ثبت نام در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان یزد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد از آغاز فرآیند نام نویسی تعاونگران در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر این استان خبر داد و گفـت: حداکثر مهلت ثبت‌نام در این جشنواره ۲۰ خرداد ماه تعیین شده است.

آغاز ثبت نام در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدرضا فلاحتی صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران استان هدف از برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر را ترویج فرهنگ تعاون و کار گروهی دانست و اظهار کرد: تعاون یک مسئله بسیار مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در جهت رونق اقتصاد کشور و رفع مشکلات بیکاری است که از این رو باید فرهنگ تعاون را به گونه های مختلف در میان آحاد جامعه ترویج کنیم.

وی با بیان این‌که یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین جشنواره ای تشویق تعاونی‌ها است، گفت: جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های این حوزه به جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی استان و کشور هر سال برگزار می‌شود؛ تشویق فعالیت های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور از اهداف و مزیت های این جشنواره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد حداکثر مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را ۲۰ خرداد عنوان کرد و افزود: تعاونی های استان با مراجعه به سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون، به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir می توانند اطلاعات کامل تعاونی خود را ثبت نمایند؛ ثبت نام از سوم خرداد ماه آغاز شده و تا بیستم خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول