اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تشکیل ۲ پرونده تخلف به ارزش ۸ میلیارد ریال در خراسان‌جنوبی

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت خراسان‌جنوبی گفت: در راستای تشدید و افزایش نظارت‌ها، روز گذشته دو پرونده تخلف به ارزش بیش از ۸ میلیارد ریال توسط بازرسان معاونت بازرسی در استان تشکیل شد.

تشکیل ۲ پرونده تخلف به ارزش ۸ میلیارد ریال در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی تهوری، معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت خراسان‌جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به تشدید بازرسی‌ها و نظارت بازرسان در صبح و عصر بر بازار، اظهار داشت: در روز گذشته ۹۴۱ مورد بازرسی توسط ۴۵ تیم از انبارها و سایر شبکه‌های توزیع کالاهای هدف استان انجام شده است.

وی بیان داشت: در این راستا مجموعا ۸ فقره پرونده تخلف توسط بازرسان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان اداره‌کل صمت خراسان‌جنوبی ادامه داد: ارزش ریالی تنها دو فقره از این پرونده‌ها که در حوزه نهاده‌های کشاورزی و کالاهای اساسی بوده، بالغ بر ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال و به عنوان ظن به قاچاق و احتکار است.

تهوری تأکید کرد: کلیه فعالان اقتصادی، تجار، اصناف و غیره باید انبارها و یا هرگونه محل نگهداری کالای خود را در سامانه جامع انبارها و همچنین جابجایی و گردش کالاهای خود را در تمامی زنجیره تولید تا مصرف در سامانه جامع تجارت ثبت نمایند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول